شش گوشی هوشمند با بیشترین عمر باتری

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد هنگامی که به گوشی هوشمند خود نیاز دارد با اتمام باتری آن رو به رو شود. اگر به دنبال خرید یک گوشی با باتری قدرتمند هستید، با ما همراه شوید.

شش گوشی هوشمند با بیشترین عمر باتری

کلیک - به طور معمول باتری گوشی های هوشمند با استفاده متوسط، یک روز دوام می آورند. ولی اگر شما زیاد از گوشی خود استفاده می کنید، مجبورید در طول روز چند بار آن را شارژ کنید. همچنین به مرور زمان عمر باتری های گوشی ها کم شده و شارژ آن ها نسبت به روز های اول، زود تر تخلیه می شود. اتمام شارژ باتری گوشی و در نتیجه از دست دادن وسیله ارتباطی خود، رایج و وحشتناک است.

اگر باتری دستگاه شما نمی تواند نیاز های شما را بر طرف کند و قصد دارید دستگاه جدیدی با یک باتری قدرتمند تهیه کنید، ما شما را با ۶ گوشی مطرح دنیا که از باتری های قدرتمندی استفاده می کنند آشنا خواهیم کرد. ملاک انتخاب این گوشی ها بر اساس آزمایش هایی بوده است که ما قبلا با آن ها انجام داده و دوام شارژ باتری هر کدام را اندازه گرفته ایم.

Motorola Moto Z Play

گوشی Moto Z Play نه تنها ارزان ترین دستگاه میان رده از سری Moto Z موتورلا محسوب می شود، بلکه از قدرتمند ترین باتری موجود در این سری و تمام گوشی هایی که امسال روانه بازار شده بهره می برد. این گوشی دارای باتری عظیمی است که می تواند تا ۲۳ ساعت و ۳ دقیقه انرژی دستگاه را در هنگام کار تامین کند. ظرفیت بالای باتری این دستگاه برای قرار دادن آن در لیست خریدتان کافیست، ولی این گوشی از مزیت دیگری نیز برخوردار است: Moto Z Play یک گوشی هوشمند ماژولار نیز هست و می توان لوازم جانبی متفاوتی را به آن متصل کرد. مدل همتای این گوشی یعنی Z Force نیز اگر چه از قابلیت مشابهی برخوردار است، ولی عملکرد آن در زمینه نگه داشتن باتری پایین تر بوده و در حدود ۱۶ ساعت و ۳۲ دقیقه با شما همراهی می کند.

bbwtqhj1

Samsung Galaxy S7 Active و S7 و S7 Edge

درست است که گفتیم در لیست ما ۶ گوشی وجود دارد، ولی در واقع تعداد گوشی هایی که معرفی می کنیم ۹ عدد است. پس از Moto Z Play، سه گانه گوشی های Galaxy S7 سامسونگ در رده های بعدی آزمایشات ما قرار گرفته اند. این دستگاه ها شامل گوشی های S7، S7 Edge و Galaxy S7 Active سامسونگ می شود. این ۳ دستگاه نه تنها دارای قابلیت های حرفه ای فراوانی بوده و جزو پرچمدار هاست (علاوه بر این که Active دارای دوام فوق العاده ایست)، بلکه با هر بار شارژ به ترتیب ۱۶، ۱۹ و ۲۱ ساعت به شما امکان استفاده مداوم از گوشی را می دهند.

aaihgry1

OnePlus 3T

گوشی ۳T با قیمت مناسب خود که از ۴۳۹ دلار شروع می شود، جایگزینی برای پرچمدار قبلی شرکت وان پلاس یعنی OnePlus 3 است. مزیت این گوشی نسبت به مدل قبلی، استفاده از پردازنده قوی تر اسنپ دراگون ۸۲۱ و مجهز شدن به دوربین سلفی بهتر است. همچنین باتری این گوشی نسبت به قبلی بزرگتر بوده و تا ۱۶ ساعت هنگام کار با گوشی دوام می آورد. مزیت دیگر ۳T برخورداری از فناوری Dash charging وان پلاس است که سرعت شارژ باتری را به صورت چشمگیر افزایش می دهد.

oneplus-3-03121

LeEco LePro 3

باتری گوشی هوشمند LePro 3 طی آزمایشات ما توانست تا ۱۶٫۵ ساعت انرژی دستگاه را تامین کند که در نوع خود عدد بزرگی به نظر می رسد. این دستگاه برای نمایش چنین عملکرد موفقی از یک باتری ۴۰۷۰ میلی آمپری استفاده می کند. اگر چه رابط کاربری این گوشی کمی گیج کننده است و خودش نیز در دست کمی سنگینی می کند، ولی قیمت ۳۹۹ دلاری ، این نقاط ضعف را به فراموشی می سپارد.

aaktmzp1

Huawei Mate 8

گوش هوشمند Mate 8 با صفحه نمایش ۶ اینچی خود، یک دستگاه بزرگ و جذاب را به ارمغان آورده است. این گوشی دارای بدنه ای تمام فلزی، حسگر اثر انگشت و یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپری است که با آن می توان تا ۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت مداوم به تماشای فیلم نشست. اگر چه این گوشی از سخت افزار قدرت مندی بهره مند است، ولی ممکن است قیمت ۶۵۰ دلاری آن شما را از خریدش منصرف کند.

bbqyavh1

Samsung Galaxy J3

اگر فکر می کنید تنها گوشی های رده بالای سامسونگ هستند که می توانند در این لیست جای بگیرند، کاملا در اشتباهید. گوشی Galaxy J3 علاوه بر مجهز بودن به یک باتری قوی، از قیمت مناسب ۲۰۰ دلاری برخوردار است. شاید این گوشی را نتوان جزو دستگاه های حرفه ای و قدرت مند موجود در بازار به حساب آورد، ولی باتری آن با هر بار شارژ تا ۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه در خدمت شما خواهد بود و شما را تنها نخواهد گذاشت.

samsung-galaxy-j3-21

ارسال نظر