بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ گوشی های هوشمند بسیار خوبی ارائه شد که در این میان این دستگاه ها علاوه بر کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری دوربین های بسیار خوبی نیز داشتند، در این روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ بررسی بهترین دوربین در میان برترین گوشی های هوشمند خالی از لطف نیست.

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶

کلیک-شما در انتخاب یک گوشی هوشمند چه معیار هایی را در نظر می گیرید؟ کیفیت؟ سخت افزار؟ نرم افزار؟ مقاومت بدنه؟ همه این فاکتور ها در انتخاب یک دستگاه و یک گوشی هوشمند مهم هستند. یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب یک گوشی هوشمند دوربین آن است. بی شک همه ما در هنگام خرید گوشی از فروشنده می پرسیم که دوربینش چند مگا پیکسل است؟

بله این سؤالی است که ما بارها هنگام خرید گوشی هوشمند پرسیده‌ایم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین گوشی های هوشمند نیز بسیار پیشرفت کرده است تا جایی که کمپانی ها به این فکر هستند تا بسیاری از قابلیت های دوربین های حرفه ای را به گوشی های هوشمند بیاورند. در این مقاله ما به بررسی بهترین گوشی های هوشمند با بهترین دوربین در سال ۲۰۱۶ می پردازیم.

LG V20

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

بی شک ال جی در ماه اکتبر با این پرچم دار به خبر اول بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شد. ال جی V20 بی شک دستگاه بسیار خوبی است که علاوه بر دوربین با کیفیت صفحه نمایش بسیار خوبی نیز دارد. LG V20 دارای دوربین دوگانه است که یکی از لنز های آن ۱۶ مگاپیکسلی و لنز دیگر ۸ مگا پیکسلی است. هم چنین دوربین جلو LG V20 نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و دارای لنز ۵ مگا پیکسلی است.

آیفون ۷ پلاس

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

آیفون ۷ پلاس دارای دوربین دوگانه است که این اولین باری است که در آیفون ها شاهد دوربین دوگانه هستیم. آیفون ۷ پلاس با پردازنده Apple A10 Fusion قدرت یافته است و هم چنین این دستگاه ضدآب است. دوربین آیفون ۷ پلاس ۱۲ مگا پیکسلی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون ۷ پلاس حالت بوکه نرم افزاری این دستگاه است.

زد تی ای، Axon 7

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

زد تی ای، Axon 7 یک دستگاه بالا رده بسیار با کیفیت است که می توان این دستگاه را با گلکسی اس ۷ سامسونگ در یک رده دانست. زد تی ای، Axon 7 یک دستگاه بسیار باکیفیت است که دارای پردازنده بسیار قوی و صفحه نمایشی با کیفیت است. دوربین پشت زد تی ای، Axon 7 یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی است و دوربین جلو این دستگاه نیز ۸ مگا پیکسلی است.

شیائومی Mi 5s Plus

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

شیائومی Mi 5s Plus دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است و دارای مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی است. دوربین شیائومی Mi 5s Plus،۱۳ مگا پیکسلی است. شیائومی Mi 5s Plus دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ است و هم چنین حافظه رم شیائومی Mi 5s Plus؛۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

سونی Xperia X

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

کمپانی سونی همیشه در تولید گوشی های هوشمند با دوربین های با کیفیت پیشتاز بوده است. سونی Xperia X یکی از مثال های بسیار خوب در این زمینه است که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است. دوربین پشت سونی Xperia X یک دوربین ۲۳ مگا پیکسلی است و دوربین جلو آن ۱۳ مگا پیکسلی است.

Vivo Xplay 6

بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2016

Vivo Xplay 6 یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت است که دارای چیپست چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ است و هم چنین دوربین این دستگاه سونی IMX298 که ۱۶ مگا پیکسلی است. هم چنین دوربین Vivo Xplay 6 مجهز به فوکوس خودکار و ثبات الکترونیکی است. فلش دوربین Vivo Xplay 6 دوگانه است.

ارسال نظر