گلکسی S8 سامسونگ سریع ترین گوشی اندرویدی خواهد شد

طبق پیش بینی های انجام شده به دلیل اینکه گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ مجهز به قوی ترین پردازنده کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود، احتمالا عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی جهان را از آن خود خواهد کرد.

گلکسی S8 سامسونگ سریع ترین گوشی اندرویدی خواهد شد

به گزارش کلیک، همانطور که همه ما می دانیم پس از فاجعه انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ ، سامسونگ باید تمام تلاش خود را بکند تا آبروی از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورد؛ اما در مورد این شرکت نباید یک طرفه قضاوت کنیم؛ زیرا گوشی گلکسی اس ۷ این شرکت موفقیت بزرگی برای این شرکت بود و فروش خوبی داشت. حتی قبل از اینکه این اتفاق ناگوار برای گلکسی نوت ۷ رخ دهد، پیش بینی می شد که این گوشی نیز نامزد دریافت چندین جایزه شود. به هر حال باید ببینیم آینده این شرکت چه خواهد شد و پرچمدار بعدی آن یعنی گلکسی اس ۸ چگونه ظاهر خواهد شد.

پیش بینی می شود گوشی گلکسی اس ۸ علاوه بر برخورداری از صفحه نمایشی با کیفیت بسیار بالا، دوربینی با کیفیت عالی و بهبود یافته نسبت به مدل قبلی و صفحه نمایش خمیده، عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی که تاکنون ساخته شده است را نیز به خود اختصاص دهد؛ زیرا طبق گفته ها این گوشی مجهز به تراشه ریزپردازنده مدرن و فوق العاده قوی شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و سامسونگ آن را کاملا مورد بررسی قرار داده است.

کوالکوم یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تراشه در جهان است و تراشه های پردازنده آن تقریبا در تمام گوشی های اندرویدی موجود در بازار دیده می شود. نسل بعدی پردازنده های اسنپدراگون این شرکت، اسنپدراگون ۸۳۵ است که قوی ترین پردازنده این شرکت تاکنون است و همانطور که گفتیم احتمالا در شاهکار بعدی سامسونگ نیز به کار گرفته می شود. این پردازنده نه تنها از قدرت بالایی برخوردار است، بلکه مصرف باتری را کاهش می دهد و عملکرد کلی گوشی را نیز بهبود می بخشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این پردازنده در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد.

گلکسی اس ۸ اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ است. شرکت کوالکوم در حال همکاری با سامسونگ جهت ساخت باریک ترین ریزپردازنده دنیا است. همانطور که می دانید گوشی های هوشمند جدید به تدریج در حال حرکت به سمت طراحی بسیار باریک هستند و قطعا نسل بعدی پردازنده ها نیز باید به همین صورت طراحی شوند. استفاده از این پردازنده عمر باتری را افزایش می دهد و امکان ایجاد ویژگی های سخت افزاری بیشتر در گوشی ها را نیز برای سازندگان آن ها فراهم می کند.

احتمالا گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و احتمالا این گوشی یکی از بهترین گوشی های اندرویدی در این مدت زمان خواهد بود.

شایعات زیادی در مورد گلکسی اس ۸ وجود دارد. این شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار خواهد بود و در دو مدل عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به نمایشگر ۵٫۷ اینچی خواهد بود که نسبت به صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی گلکسی اس ۷، به میزان قابل توجهی بزرگ تر است.

ارسال نظر