رویت گوشی وان پلاس پیکسل در بنچمارک Geekbench

هنوز از درستی یا نادرستی این خبر که آیا صحت دارد یا خیر اطلاعی نداریم، اما یک گوشی به نام وان پلاس پیکسل در بنچمارک Geekbench مشاهده شد.

رویت گوشی وان پلاس پیکسل در بنچمارک Geekbench

به گزارش کلیک، در این تست پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه سی پی یوی چهار هسته ای ۱٫۵۹ گیگاهرتزی به گوشی قدرت می دادند. علاوه بر این، ۶ گیگابایت رم هم برای این تست در نظر گرفته شده بود. هم چنین ما انتظار داریم که گوشی هوشمند وان پلاس ۳T در ۱۵ نوامبر پرده برداری شود و دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ باشد.

داشتن جدیدترین پردازنده اسنپ دراگون، پیشرفت بزرگی برای وان پلاس و گوشی های این کمپانی به حساب می آید، و به این معنی است که وان پلاس ۳T باید عملکرد سریعتر و عمر باتری طولانی تری نسبت به وان پلاس۳ داشته باشد. گوشی وان پلاس۳ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ بود که بنا به گفته خود کوالکام از سرعت عمل کمتری (حدودا ۱۰ درصد) نسبن به ۸۲۱ برخوردار است.

با همه این حرف ها، وان پلاس پیکسل، نمرات بسیار خوبی را از بنچمارک Geekbench به دست آورده است. نمره بخش تک هسته ای ۲۳۲۶ و نمره های بخش چند هسته ای ۵۴۷۵ بود. صرف نظر از این که آیا این گوشی وان پلاس پیکسل است یا خیر، و یا این که ممکن است مدل دیگری باشد، قادر خواهد بود در برابر هر چیزی که به سمتش پرتاب می شود، از خود مقاومت نشان دهد. می توانید جزئیات کامل این بنچمارک را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید، سیستم عامل این گوشی اندروید ۷٫۱ اعلام شده که می تواند نقطه قوت خوبی برای این گوشی به حساب آید.

وان پلاس پیکسل در بنچمارک Geekbench وان پلاس پیکسل در بنچمارک Geekbench

با اخبار تکمیلی این گوشی که پیش بینی می شود تا چند روز آینده منتشر شود، همراه باشید. وان پلاس مصمم است تا با این گوشی و گوشی های نسل بعدی خود صهم بیشتری از بازار بزرگ اسمارت فون ها را در اختیار خود بگیرد.

ارسال نظر