اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی Battlefield Hardline منتشر شد

اگر شما یکی از علاقه مندان و طرفداران سری بازی بتلفیلد هستید، این خبر را از دست ندهید!

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی Battlefield Hardline منتشر شد

به تازگی کمپانی EA اعلام کرده است که بزودی بسته الحاقی جدیدی را برای بازی Battlefield Hardline با نام Getaway منتشر خواهد کرد . این بسته الحاقی برای کاربران ویژه قابل دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارشکلیک ، در بسته الحاقی جدید، بازی بتلفیلد هاردلاین که Getaway نام دارد، آیتم های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. این آیتم های جدید شامل نقشه های کاملا جدید، اسلحه های جدید، ماشین های جدید و... می باشند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره اسلحه ها و حتی ماشین های جدید توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر نشده است. طبق شایعه هایی که قبلا درباره این بسته الحاقی در فضای مجازی منتشر شده بود، این بسته الحاقی 4 خودرو جدید و سه سلاح جدید نوع Mechanic و یک سلاح سرد Fire Axe (تبر آتش نشانی) را به بازی اضافه می کند. همچنین حالت جدیدی با نام Capture the Bag به بازی بتلفیلد هارد لاین اضافه خواهد شد.

همچنین متاسفانه اطلاعاتی زیادی درباره نقشه های جدید این بسته الحاقی نیز قابل دسترس نمی باشد. بنا به خبرهای گذشته، نام این چهار نقشه جدید Diversion, Double Cross, Pacific Highway, و Train Dodgeاست.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق بسته الحاقی Getaway بازی Battlefield Hardline مشخص نیست و کمپانی الکترونیک آرت به ماه ژانویه سال میلادی آینده اشاره کرده است. همچنین این کمپانی قرار است بزودی یک بروز رسانی جدیدی را برای بازی Battlefield Hardline منتشر کند که این بروز رسانی به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها و کاربران قرار خواهد گرفت. الکترونیک آرت در این بروز رسانی آیتم ها و سلاح های کاملا جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، بسته الحاقی Getaway بازی Battlefield Hardline به صورت رایگان برای کاربرانی که نسخه Premium این عنوان را خریداری کرده اند، منتشر خواهد شد. سایر کاربران و گیمرها برای استفاده و تجربه این بسته الحاقی، باید این دی ال سی را به صورت جداگانه خریداری کنند که هنوز قیمت این دی ال سی نیز برای این کاربران مشخص نشده است.

بسته الحاقی Getaway بازی بتلفیلد هارد لاین سومین دی ال سی این عنوان است که قرار بود در پاییز سال 2015 به صورت رسمی منتشر شود. شایان به ذکر است که دی ال سی چهارم این عنوان نیز با نام Betrayal در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

در پایان خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک عرض میکنیم که بازی Battlefield Hardline در تاریخ 17 مارس سال 2015 برای کنسول های Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3 و همچنین برای کامپیوترهای شخصی توسط استودیوی Criterion Games و Visceral Games تولید و توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر گردیده است.

نظر شما درباره دی ال سی جدید بازی Battlefield Hardline چیست؟ آیا شما این دی ال را خریداری خواهید کرد؟

ارسال نظر