۱۰ بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی های ترسناک همیشه از پرطرفدار ترین ژانرها بوده است، در این مقاله ما به بررسی ۱۰ بازی برتر ترسناک برای Xbox One می پردازیم.

۱۰ بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

کلیک-بازی های ترسناک همیشه طرفداران خود را داشته اند، این بازی ها به دلیل داستانی بودن و داشتن شخصیت های معین طرفدارهای خاص خود را دارند. بسیاری از بازی های ترسناک از روی فیلم های ترسناک ساخته می شوند و همین مسئله باعث می شود تا طرفداران فیلم ها نیز به سمت بازی مورد علاقه خود جذب شوند. داستانی بودن بازی های ترسناک از دیگر عوامل جذب مخاطب آن ها است.

۱-State of Decay

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

State of Decay یکی از بازی های بسیار جذاب ژانر ترس و وحشت است که طرفداران سریال هایی مانند مردگان متحرک بی شک جذب این بازی می شوند. در این بازی لوکیشن های بسیار زیادی وجود دارد، لوکیشن هایی مانند شهر، پارک بین المللی همه و همه در فضاهای این بازی دیده می شوند. هدف این بازی نیز مانند بسیاری از هم گروهان خود، حفظ و تأمین غذای بازماندگان شهر و نجات آن ها از دست زامبی ها است.

۲-Outlast

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

این بازی فضای بسیار خاص و ترسناکی دارد و یکی از گزینه های منحصر به فرد این لیست است. معنی لغوی Outlast به معنای بقا است و شاید از اسم این بازی نیز بتوان به محتوا و داستان بازی پی برد. داستان این بازی، داستان یک روزنامه نگار است که می خواهد در رابطه با تیمارستان Mount Massive تحقیقاتی انجام دهد. ریتم اصلی این بازی در فرار و پنهان شدن از دست دشمنان است. در واقع می توان تم اولیه این بازی را به تم داستانی فیلم سکوت بره ها تشبیه کرد که در آن فیلم هم یک بیمار روانی که از ضریب هوشی خوبی برخوردار است مسیر داستان را شکل می دهد.

۳-Alien Isolation

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی Alien Isolation تم اصلی خود را از فیلم بیگانه می گیرد که این فیلم محصول سال ۱۹۷۹ است. در بازی شما نقش Ellen Ripley دختر Amanda را بازی می کنید که در پی پیدا کردن مادر خود است و می خواهد علت ناپدید شدن مادرش را پیدا کند. گرافیک این بازی به خوبی توانسته حس ترس و دلهره را به مخاطب انتقال دهد و این یازی از سری بازی های بسیار خوب با گرافیک قابل قبول است.

۴-The Evil Within

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی The Evil Within یک بازی سوم شخص ترسناک و ماجرایی است که این بازی محصول سازنده Resident Evil، شینجی میکامی است. این بازی مخالفان و موافقان بسیار زیادی دارد. این بازی در واقع دنباله رو بازی مشهور رزیدنت اویل ۴ است. صحنه های و ترکیب بندی و گرافیک این بازی مثال زدنی است و می توان میکامی را برای این اثر خوب تحسین کرد.

۵- Walking Dead The Complete First Season

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی Walking Dead The Complete یکی از بازی های خوب سبک ماجراجویی ترسناک است که Telltale آن را طراحی کرده و ساخته است. گرافیک این بازی در میان رقبا خود کمی متفاوت است و گرافیک و تصاویری شبیه به کتاب های کمیک دارد. شخصیت اصلی بازی Walking Dead The Complete شخصی با نام Lee Everett است که به سرزمین مردگان تبعید می شود و در آن جا شاهد اتفاقات عجیبی هستند. در این بازی شخصیت اصلی محافظ یک دختر بچه یتیم بانام کلمانتین است. بازی Walking Dead The Complete سوم شخص است و Lee باید رهبری این بازی را در دست بگیرد.

۶-۷ Days to Die

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

جریان بازی ۷ Days to Die در واقع جنگ جهانی سوم را در ایالت آریزونا روایت می‌کند و شما باید به دنبال آب و غذا و جای امنی برای زندگی باشید. در این بازی عده ای از مردم تحت تأثیر انفجار اتمی تغییر ظاهر و خلق‌وخو پیدا کرده اند و ظاهری شبیه به زامبی ها گرفته اند.

۷-Red Dead Redemption - Undead Nightmare

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی Red Dead Redemption - Undead Nightmare یکی از بهترین بازی های ویدئویی است که تا کنون ساخته شده است. این بازی در غرب وحشی روایت می‌شود و داستان بازی در رابطه با کشتن موجوداتی شبیه به زامبی ها است. یکی از جلوه های بسیار زیبا و خاص این بازی اسب سواری شخصیت اصلی بازی و راندن اسب از یک سوی شهر به سوی دیگر شهر است.

۸-Friday the 13th

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی Friday the 13th یکی بازی های بسیار پر استرس در ژانر ترس و وحشت است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این بازی که توسط وب سایت کیک استارتر حمایت مالی شده است راوی درگیری جیسون وورهس و شخصیت بازی‌کننده است. سعی کنید تا جیسون را بکشید و پیروز شوید، موفق باشید!

۹-Dying Light

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

بازی Dying Light یک بازی اول شخص است که داستان زامبی های قرنطینه شده در ناحیه Harran را روایت می کند. Dying Light توسط استودیو لهستانی تکلند تولید شده و برادران وارنر منتشر شده است. داستان بازی بر محور شخصیت اصلی آن یعنی کایل کرین می گذرد که در منطقه قرنطینه شده Harran به دنبال شخصی با نام کدیر سلیمان می گذرد.

۱۰-Dead Island

10 بازی ترسناک-ماجرایی برتر برای Xbox One

این بازی اکشن -ترسناک حالا ۵ ساله شده است و باز هم نام تکلند در این جا خوش می درخشد. محور اصلی داستان بر روی تعقیب و گریز در جزیره ای پر از زامبی است. گرافیک زیبای جزیره و طراحی های مناسب شخصیت ها از ویژگی‌های مثبت این بازی است.

ارسال نظر