انتشار اولین تصاویر گوشی قدرتمند سامسونگ

حضور سامسونگ Galaxy C9 SM-C9000 در حال حاضر در چین و در ایالات متحده تایید شده است و هم چنین در بنچمارک های Geekbench و GFXBench هم مورد محک قرار گرفته است.

انتشار اولین تصاویر گوشی قدرتمند سامسونگ

به گزارش کلیک، ظاهرا این گوشی هوشمند یک برادر بزرگ تر هم دارد. امروز، تصاویری از سامسونگ گلکسی C9 پرو در سایت به Weibo در چین منتشر شده است. مشخصات این گوشی شامل یک صفحه نمایش ۶ اینچی با چیپ ست Snapdragon 653، یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 510 به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به صورت پیش فرض است.

حالا به قسمت دوربین می رسیم که ظاهرا سامسونگ در این قسمت کمی غیر معمول عمل کرده و برای هر دو دوربین جلو و عقب لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته است که هر دو دارای دیافراگم f / 1.9 می باشند. این گوشی از سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ هم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دارای یک درگاه یو اس بی سی می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۶٫۰٫۱ است و باتری ۴ هزار میلی امپری برای آن در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد مشخصات این گوشی با گوشی هوشمند Oppo R9s Plus مطابقت داشته باشد. در واقع، هر دو گوشی دارای طراحی شیار آنتن در پشت خود هستند. البته تفاوت هایی هم با یکدیگر دارند، که مهم ترین آن تفاوت در قیمت گذاری است. گوشی سامسونگ Galaxy C9 Pro در حدود ۴۷۴ دلار آمریکا قیمت گذاری خواهد شد که ۴۵ دلار ارزان تر از گوشی Oppo R9s Plus خواهد بود. هم چنین سامسونگ Galaxy C9 Pro در رنگ های طلایی و رز طلایی عرضه خواهد شد و یک اسکنر اثر انگشت در دکمه خانه آن تعبیه شده و عرض آن ۶٫۹ میلی متر است.

بنا به گزارش های رسیده Galaxy C9 Pro قرار است فردا رونمایی شود، بنابراین خیلی زود اخبار مربوط به آن را منتشر خواهیم کرد. از طرفی شایعات زیادی پیرامون این گوشی ایجاد شده بود که بی صبرانه منتظریم ببینیم که آیا این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد یا خیر.

این طور که پیداست سامسونگ پس از اتفاقات اخیر (در مورد نوت۷ و اعلام فراخوان برای جمع آوری آن) حال و روز خوبی دارد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این گوشی را که در سایت Weibo منتشر شده بود، مشاهده کنید:

۲

ارسال نظر