Polar؛ اپلیکیشن ویرایش عکس Polar را حتما دانلود کنید

امروزه تلفن های همراه نه تنها به عنوان وسیله ارتباطی مورد استفاده قرار می گیرند بلکه به عنوان ابزاری برای ثبت لحظات نیز کاربرد دارند. به همین دلیل اپلیکیشن های ویرایش عکس در تلفن های همراه در دسته پرطرفدارترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها قرار دارند.

Polar؛ اپلیکیشن ویرایش عکس Polar را حتما دانلود کنید

به گزارش کلیک، هر کاربر تلفن همراه هوشمند حداقل یک اپلیکیشن ویرایش عکس در میان اپلیکیشن های نصب شده روی تلفن همراه خود دارد. اپلیکیشن های زیادی برای ویرایش عکس تحت سیستم عامل های مختلف تلفن همراه وجود دارند که از آن دسته می توان به VSCO، Prisma، Snapchat، Adob Lightroom mobile، Darkroom، RNI Films، Google Photos اشاره کرد. از طرف دیگر اپلیکیشن های کاربردی دیگری نیز دارند که بیشتر روی لنز دوربین کار می کنند و سعی می کنند با تغییر دادن و دست کاری لنز دوربین افکت هایی روی تصویر ایجاد کنند. اما اخیراً اپلیکیشن جدیدی وارد بازار اپلیکیشن ها شده است که هم نسخه تحت سیستم عامل اندروید آن در بازار موجود است و هم نسخه iOS آن.

این اپلیکیشن کاربردی Polar نام دارد. یک اپلیکیشن بسیار جذاب و خاص برای ویرایش تصاویر ثبت شده با استفاده از تلفن همراه. قابلیت های ویرایش تصویر این اپلیکیشن بسیار زیاد است و از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن داشتن فیلترهای بسیار زیاد و متنوعی است که به کاربر اجازه می دهد که تصاویر ثبت شده خود را به هر شکلی که می خواهد فیلتر کند. همچنین این اپلکیشن قابلیت تغییر میزان گرم بودن رنگ ها در تصاویر را به کاربر می دهد و علاوه بر این کاربر می تواند موارد مثل میزان اشباع رنگ، خود رنگ، میزان وضوح ، تضاد رنگی، سایه روشن و تیره و همچنین میزان سفیده و سیاهی عکس را به صورت دلخواه تغییر دهد. از جمله قابلیت های دیگر این اپلیکیشن ویرایش شفافیت، میزان تندی و همچنین تغییر در میزان رنگ های اصلی بکار رفته در تصویر است.

اما شاید قابلیت ایجاد ماسک رنگی بر روی تصویر نیز از جمله قابلیت هایی باشد که بسیاری از کاربران را به استفاده از این اپلیکیشن برای ویرایش عکس تشویق میکند. هر چند این قابلیت ممکن است برای ویرایش تمام تصاویر کاربردی نباشد اما قابلیتی است که در کمتر اپلیکیشنی در اختیار کاربر قرار داده می شود.

چیزی که به عقیده بسیاری از کاربران استفاده از اپلیکیشن Polar را جذاب می کند اعمال فیلترهای روی عکس به روش بسیار ساده است. شاید اعمال فیلتر بر روی عکس در بسیاری از اپلیکیشن ها ساده باشد اما چیزی که فیلترهای این اپلیکیشن را از فیلتر های سایر اپلیکیشن های ویرایش عکس جدا می کند، تعداد زیاد و قابل توجه فیلترهایی است که کاربران می توانند از آن ها برای ویرایش عکس های خود استفاده کنند.

همانطور که گفته شد اپلیکیشن Polar هم برای سیستم عامل اندروید در دسترس است و هم برای سیستم عامل iOS. دانلود این اپلیکیشن برای تمام کاربران رایگان است اما هنگام استفاده از برخی فیلترهای و یا قابلیت ها باید مقدار جزئی هزینه پرداخت شود. به نظر می رسد این اپلیکیشن ارزش صرف مقداری هزینه را داشته باشد.

در زیر نمونه ای از عکس های ویرایش شده با این اپلیکیشن نمایش داده شده است.

نمونه تصویر ویرایش شده با Polar

ارسال نظر