پرچمدار جدید شیائومی ۴ آبان وارد می شود

اگر اخبار مربوط به کمپانی شیائومی را دنبال کرده باشید از پرچم دار Mi Note 2 خبرهایی به گوشتان رسیده است، Mi Note 2 در ۲۵ اکتبر رونمایی می شود.

پرچمدار جدید شیائومی ۴ آبان وارد می شود

به گزارش کلیک، پرچم دار شیائومی Mi Note 2 در بسیاری از سایت ها مورد بحث بوده است و دیروز تصاویری از Mi Note 2 لو رفت که البته تصویر واضح و کاملی را ارائه نمی دهد، طرفداران شیائومی تنها چند روز دیگر تا رونمایی از این پرچم دار فاصله دارند.

کمپانی چینی شیائومی تا به این لحظه فقط از تاریخ رونمایی Mi Note 2 صحبت به میان آورده است و از دیگر مشخصات Mi Note 2 حرفی نزده است. بر اساس اطلاعات لو رفته از Mi Note 2 دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی می باشد که دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و با پردازنده Qualcomm Snapdragon 821 قدرت یافته است.

هم چنین حافظه Mi Note 2 نیز شامل ۴GB حافظه رم و ۳۲GB یا ۶۴GB حافظه است. هم چنین در پشت این گوشی هوشمند دوربین دوگانه ۱۲ مگا پیکسلی وجود دارد و باتری Mi Note 2 نیز ۴,۰۰۰ mAh است.

هم چنین ممکن است ورژن Pro، Mi Note 2 نیز معرفی شود که انتظار می رود این ورژن دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مگا پیکسل،۵GB حافظه رم و ۱۲۸GB حافظه است.

به نظر می رسد که Mi Note 2 بسیاری از طرفداران شیائومی را غافل گیر کند، باید چند روز دیگر هم صبر کرد و منتظر این پرچم دار شیائومی ماند.

ارسال نظر