باندل DOOM را با تخفیف 80 درصد از استیم خریداری کنید

 رفته رفته  به سال جدید میلادی نزدیک می شویم و در این روزها باید شاهد تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه فروشندگان باشیم. اخیرا شبکه بزرگ استیم عنوان Killing Floor 2 را در لیست پیشنهاد های ویژه خود قرار داده بود.

باندل DOOM را با تخفیف 80 درصد از استیم خریداری کنید

به گزارش کلیک،گویا این بازی به تنهایی در لیست پیشنهاد های ویژه شبکه استیم قرار ندارد و در این لیست شاهد وجود باندل سری بازی محبوب DOOM نیز هستیم. برای کسب اطaلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

شبکه بزرگ استیم به تازگی تمامی سری بازی های DOOM را در قالب یک باندل تهیه کرده و این باندل را با تخفیف فوق العاده 80 درصد به فروش می رساند. این فرصت بسیار خوبی برای گیمرها و علاقه مندان به بازی DOOM می باشد که با پرداخت هزینه ای کم، تمامی سری های این مجموعه را خریداری کنند و آن ها را تجربه کنند.

شبکه استیم نام این باندل را DOOM Classic Collection نام گذاری کرده است. بازی DOOM Classic Collection شامل چهار پیشنهاد DOOM 2, Final DOOM, Master Levels for Doom 2 and Ultimate Doom با قیمت 5.09 دلار می باشد.

شما کاربران رسانه کلیک می توانید با مراجعه به فروشگاه شبکه استیم از این لینک، می توانید باندل سری بازی DOOM را با 80 درصد تخفیف خریداری کنید.

در این باندل، موسیقی های زیبای سری محبوب بازی DOOM نیز وجود دارد که در زیر می توانید لیست نام های این موسیقی های زیبا را مشاهده کنید.

  1. Broken Age
  2. Broken Age - Soundtrack
  3. Brutal Legend
  4. Brutal Legend Soundtrack
  5. Costume Quest
  6. Grim Fandango Remastered
  7. Grim Fandango Remastered Soundtrack
  8. Hack 'n' Slash
  9. Iron Brigade
  10. Massive Chalice
  11. Massive Chalice Soundtrack
  12. Psychonauts
  13. Psychonauts Original Score
  14. Psychonauts Original Soundtrack
  15. Spacebase DF-9
  16. Stacking

در پایان خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک باید عرض کنیم که اگر شما قصد خرید هر کدام از موارد بالا را به صورت جداگانه در سر داشته باشید، باید 184.22 دلار بابت این عناوین پرداخت کنید. حال در این پیشنهاد ویژه شما تنها با پرداخت مبلغ 19.99 می توانید تمامی موارد بالا را در اختیار داشته باشید. پس اگر تمایلی به خرید این باندل دارید، یک لحظه نیز درنگ نکنید.

شایان به ذکر است که سری بازی DOOM توسط کمپانی ها و استودیوی های مختلف مانند id Software، WMS Industries، Splash Damage، Aspyr و... ساخته شده است. این عنوان در سبک تیر اندازی اول شخص - ترسناک می باشد که تا به امروز گیمرهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره باندل بازی DOOM چیست؟ آیا شما این باندل را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه های خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر