برتری چشمگیر پیکسل نسبت به نکسوس

از آن جا که انتظار می رود فردا گوگل از دو گوشی جدید خود پرده برداری کند و کمپین #madebygoogle را برای آینده راه اندازی نماید، بنابراین فردا را می توان روز گوگل نمایید.

برتری چشمگیر پیکسل نسبت به نکسوس

به گزارش کلیک، به احتمال زیاد این دو گوشی تفاوت های چندانی با گوشی های گذشته ای که توسط گوگل تولید شده اند، خواهند داشت و طبق گزارش های رسیده با گوشی نکسوس بسیار متفاوت خواهند بود. بدون شک، گوگل با گام گذاشتن در این مسیر می خواهد تلاش تازه ای را برای رسیدن به موفقیت بیشتر در بازار اسمارت فون ها تجربه کند. در حالی که این دو گوشی فردا رونمایی می شوند، می توانند دروازه ای برای ورود هر چه بیشتر گوگل به دنیای گوشی های هوشمند باشند.

با توجه به این که گوگل اعلام کرده بود قصد دارد تمرکز خود بر بازار گوشی های هوشمند را بر روی سری نکسوس اعمال کند، اما این استراتژی هر سال تغییر کرده است. این اتفاق به این دلیل است که هوش مصنوعی مرز نبرد جدید برای غول های دره سیلیکون است، و گوگل می خواهد تا آن جا که امکان دارد و دانش انجام آن را دارد، از این تکنولوژی در گوشی های جدید خود استفاده کند.

ظاهرا گوشی های جدید گوگل که پیکسل نام دارند، از نظر سخت افزاری بر سری نکسوس برتری دارند. ولی گوگل چگونه می خواهد با کارهایی مانند #madebygoogle کاربران را با خود همراه سازد و گوشی های قدرتمند و ارزان قیمتی را عرضه دهد؟ مسلما تمام تفاوت های کلیدی که ممکن است پیش از این در مورد پیکسل شایعه شده باشد، تا فردا مشخص می شود و ما هم به محض رونمایی از این دو گوشی اخبار آن را منتشر می کنیم.

به هر حال گوگل شرکت بزرگی است و تمام کارهای خود را با برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده انجام می دهد. از طرفی، نمی توان انتظار داشت که گوگل نقشه های خود برای آینده را دقیقا برای کاربران شرح دهد. ما هم این موضوع را درک کرده و امیدواریم پیکسل جایگاه گوگل در بازار اسمارت فون ها را تغییر دهد.

ارسال نظر