ویدئو ها را در یوتیوب به صورت آفلاین مشاهده کنید!

اپلیکیشن Youtube Go که یک اپلیکیشن کارامد برای مشاهده ویدئوهای یوتیوب است، به شما این امکان را می دهد تا به صورت آفلاین به مشاهده ویدئو ها در یوتیوب بپردازید.

ویدئو ها را در یوتیوب به صورت آفلاین مشاهده کنید!

به گزارش کلیک، اپلیکیشن Youtube Go که یک نرم افزار کارآمد برای YouTube محسوب می شود، شامل ویژگی های آفلاین هوشمند است و در هنگام استریم ویدئوها، حجم بسیار کمتری از اینترنت کاربران را مصرف می کند که این برای کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند یک موهبت به شمار می رود.

هند همیشه سرچشمه ایده های متعدد و مختلف گوگل مانند نقشه های آفلاین گوگل، ویژگی های آنفاین هوشمند یوتیوب و غیره بوده است. این ویژگی ها برای کمک به کاربرانی تعبیه شده که از اینترنت با سرعت و کیفیت کافی برخوردار نیستند و متاسفانه درصدی از جمعیت هند از این قائله مستثنی نیستند. در نهایت، گوگل این ویژگی ها را برای تمام کاربران در سرتاسر دنیا ارائه داد.

گوگل در رویداد دوم در دهلی نو، Youtube Go را معرفی کرد. این شرکت خظ مشی گوگل برای ایجاد محصولات داده-کارآمد را ادامه داد و به همین منظور این اپلیکیشن را به جهان معرفی کرد.

giphy

در حقیقت، این اپلیکیشن بدین منظور طراحی شده تا کاربران بتوانند با استفاده از همان اینترنت های معمولی به راحتی به تماشای ویدئوهای یوتیوب بپردازند.

این اپلیکیشن جدید گوگل از همان قابلیت های آفلاین هوشمند برخوردار است که به کاربر امکان دانلود ویدئوهای یوتیوب را برای مشاهده آفلاین می دهد. در واقع، این اپلیکیشن با پیشرفت هایی نیز روبرو بوده است.

در حقیقت امر، Youtube Go با شفاف سازی بیشتر و بهتر، میزان حجم اطلاعات مورد استفاده برای دانلود یک ویدئو یوتیوب را مشخص و اعلام می کند. قبل از دانلود یک ویدئو، اپلیکیشن مقدار حجم مورد نیاز برای دانلود ویدئو را در واحد مگابایت اعلام می کند. الگوریتم های فشرده سازی ویدئو گوگل در این اقدام دخالت دارند تا حجم ویدئوهای بارگذاری شده را حتی الامکان پایین بیاورند. جالب تر این است که این اپلیکیشن به افراد در نزدیکی شما این امکان را می دهد تا وقتی شما یک ویدئو را دانلود کردید، آن را با آن ها به اشتراک بگذارید و آن ها بدون استفاده از اینترنت و تنها به صورت آفلاین آن ویدئو ها را مشاهده کنند.

ارسال نظر