گوشی جان سخت DuraForce Pro با دوربین اکشن به بازار می آید

چرا وقتی که می شود یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین اکشن (action camera) داشت و آن را هر جایی با خود حمل کرد، ما یک گوشی هوشمند و یک دوربین اکشن را به صورت جداگانه حمل کنیم؟

گوشی جان سخت DuraForce Pro با دوربین اکشن به بازار می آید

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند DuraForce Pro شرکت Kyocera دقیقا به همین منظور ساخته شده است. این دستگاه اندرویدی قدرتمند و جان سخت با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و علاوه بر این دو، با یک دوربین اکشن با لنز های فوق واید و زاویه دید ۱۳۵ درجه در پشت گوشی عرضه خواهد.

این دوربین اکشن قادر است فیلم های فول HD با رزولوشن ۱۰۸۰p ضبط کند و علاوه بر آن از قابلیت تصویر آهسته، تایم لپس، فیلم برداری در زیر آب و ثبت تصاویر از رویداد های ورزشی برخوردار است.

از آنجایی که گوشی DuraForce Pro دارای گواهینامه IP68 است، می توان آن را مانند گوشی های Galaxy S7 و Note 7 سامسونگ ضد آب و ضد غبار دانست. کاربران این گوشی هوشمند قادر خواهند بود تا آن را حداکثر به مدت ۳۰ در عمق ۶٫۵ متری آب نگه دارند.

اما بر خلاف گوشی های سامسونگ، DuraForce Pro از استاندارد نظامی ۸۱۰G برخوردار است. این به آن معنی است که گوشی DuraForce Pro بسیار محکم و مقاوم بوده و می تواند در برابر ضربه های شدید، فشار و حرارت مقاومت کند.

سایر قابلیت های این گوشی در سطح دستگاه های میان رده است. این گوشی از اندروید مارشمالو ۶٫۰ بهره می برد و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی فول HD است. پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ شرکت کوالکام به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (با امکان نصب حافظه میکرو SD) در این گوشی به کار رفته است. از دیگر مشخصات DuraForce Pro می توان به باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری با فناوری شارژ پرسرعت Quick Charge 2.0 و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

تمامی درگاه های این گوشی با دریچه های پلاستیکی پوشش داده شده است، ولی حداقل دارای جک هدفون است!

در یک طرف این گوشی یک دکمه "Push-To-Talk" (PTT) وجود دارد که با استفاده از آن می توان مانند واکی تاکی با گوشی های دیگری که به این قابلیت مجهز است به صورت بی سیم ارتباط برقرار کرد.

قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است ولی انتظار می رود در پاییز امسال از آن رونمایی شود.

ارسال نظر