ویژگی های برجسته Samsung Galaxy Note 7

جدیدترین پرچم دار سامسونگ یعنی Galaxy Note 7 دیروز و با کلی سر و صدا رسما منتشر شد و حالا قصد داریم به صورت اجمالی نگاهی به این غول دنیای فناوری بیاندازیم.

ویژگی های برجسته Samsung Galaxy Note 7

به گزارش کلیک، در اکثر موارد نوت ۷ همانند همان مدل های سال های پشیین خود است که با عقل هم جور در می آید. همان سخت افزار قدرتمند با پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 SOC (اگزینوس ۸۸۹۰ در مدل های بین المللی) و ۴ گیگابایت رم که هنوز هم رقبایی مانند Moto Z Droid و iPhone 6s Plus را به راحتی شکست می دهد. حالا با ما همراه باشید تا مواردی از ویژگی های جدید و ارتقاء یافته نوت ۷ را بررسی کنیم.

حالت های مفید و کاربردی Power Saving

همان طور که قبلا شایعه شده بود، سامسونگ گلکسی نوت ۷ قرار بود با صفحه نمایشی مجهز به حالت "Power Saving" عرضه شود تا به صرفه جویی در باتری با کاهش وضوح صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED کمک کند.

حالا پس از انتشار این گوشی متوجه شده ایم که Galaxy Note 7 سه حالت صرفه جویی دارد: خاموش، میانه، و حداکثر. همان گونه که از عناوین مشخص است،، تنظیم حالت صرفه جویی به «خاموش» هیچ محدودیتی در گوشی قرار نمی دهد و به گوشی اجازه می دهد بهترین عملکرد و کارایی خود را داشته باشد، که البته میزان استفاده از باتری در این حالت زیاد خواهد بود. انتخابب حالت میانه به صورت پیش فرض کیفیت و وضوح صفحه نمایش کم می کند و شروع به کم کردن مصرف انرژی می نماید. این کار وضوح را از ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل کاهش می دهد و حداکثر روشنایی صفحه نمایش را محدود می کند و هم چنین با کاهش سطح عملکرد و خاموش کردن حالات و انیمیشن های گوشی همراه خواهد بود. در حال حاضر نمی توانیم بگوییم این کار دقیقا چه میزان صرفه جویی در مصرف باتری دارد، ولی مطمئنا در زمان اجرای برنامه های سنگین مثل بازی، تاثیر خود را نشان خواهد داد. برای زمانی که حفظ قدرت بیشتر مورد نیاز است، این گزینه " حداکثر " در داخل منوی صرفه جویی است که به شما کمک خواهد کرد. این گزینه رزولوشن صفحه نمایش را از ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به فقط ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل (HD در ۲۵۸PPI) کاهش می دهد. علاوه بر این، قرار دادن حالت صرفه جویی در "حداکثر" باعث کاهش سطح عملکرد، کاهش روشنایی صفحه نمایش به ۸۰ درصد و جلوگیری از استفاده از شبکه پس زمینه می شود.

این سه گزینه به طور پیش فرض، حالت های صرفه جویی مفیدی را در گلکسی نوت ۷ ارائه می کنند.

Samsung Galaxy Note 7 S Pen بهترین تاکنون!

گجت ها ابزارهایی هستند که فقط برای کار ساخته شده اند و زمانی مفید می شوند که به خوبی کار کنند و اگر اگر به خوبی کار نکنند، نتایج عمل کرد آن ها می تواند فاجعه بار باشد. در سال گذشته وقتی مشخص که قرار دادن S Pen درون نوت ۵ ممکن است آسیب دائمی به گوشی بزند، سامسونگ با قرار دادن برچسب های قرمز بزرگ سعی در جبران این نقص کرد. ولی حالا قلم گلکسی نوت ۷ با تکنولوژی بالا در حال حاضر در پیشرفته ترین شکل خود است. حساس تر، کاربردی تر و پاسخگو تر است و کار کردن با آن حس طبیعی تری پیدا کرده است. به علاوه، این S Pen جدید حالا مقاوم در برابر آب است!

ارسال نظر