گوشی خود را به لپتاپ تبدیل کنید

ایده تبدیل گوشی تلفن همراه با سیستم عامل  اندروید به لپتاپ هرگز خیلی خوب به اجرا در نیامد و  واقعا ایده جدیدی نبود، مثلا .Motorola Artix تجربه خوبی نبود. Asus Padfone X هم تلفن  و هم تبلت خوبی بود اما به عنوان لپتاپ کاربردی  نداشت. آخرین چالش در این زمینه Superbook بود که به زودی تحت عنوان پروژه Kickstarter آغاز خواهد شد.

گوشی خود را به لپتاپ تبدیل کنید

The-Superbook-can-make-your-Android-phone-into-a-laptop-for-99

به گزارش کلیک، Superbook سعی در پیچیده کردن موضوع نمی کند.در واقع فقط یک صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶*۷۶۸ است که دارای صفحه کلید،صفحه لمسی و باتری است. شما وسیله ای با سیستم عامل اندروید تهیه کنید و آن را با میکرو USB یا کابل USB -C به قاب Superbook متصل کنید. جادوی واقعی توسط اپلیکیشن Andromium OS صورت می گیرد که شما در تلفن خود نصب می کنید و محیط دسکتاپی ایجاد می کنید که چند پنجره ویندوز را پشتیبانی می کند.

از نظر تکنیکی، شما حتی به داک Superbook نیازی ندارید و می توانید از هر نوع داک سخت افزاری استفاده کنید تا مانیتور و صفحه کلید یا موس USB را به آن متصل کنید و یا حتی از اپلیکیشن Andromium OS با Chromecast استفاده کنید.

Andromium OS با هر وسیله ای دارای Android 4.4.2 یا بالاتر کار می کند. اما تولید کننده توصیه کرده است که دستگاه مورد استفاده Snapdragon 800 SoC و حداقل ۲ گیگا بایت حافظه رم را داشته باشد.

ارسال نظر