گوشی فوق العاده عجیب Turing در ۲۲ تیر عرضه می شود

گوشی هوشمند عجیب و غریب Turing پس از چندین بار تعویق در زمان عرضه، سر انجام در روز ۱۲ ژولای (۲۲ تیر) وارد بازار خواهد شد.

گوشی فوق العاده عجیب Turing در ۲۲ تیر عرضه می شود

به گزارش کلیک، این گوشی که برای اولین بار است از سیستم عامل Sailfish OS 2.0 استفاده می کند، برای مشتریانی که سال گذشته آن را سفارش داده اند به صورت آزمایشی عرضه می شود. شرکت سازنده Turing در پایان سال گوشی های هوشمند این دسته از مشتریان را به صورت رایگان به اسنپ دارگون ۸۲۰ ارتقا می دهد.
نسخه معمولی گوشی Turing از پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ بهره برده و به ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بوده و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد. اما چیزی که این گوشی را متمایز می کند این ویژگی ها نیست. چیزی که این گوشی را متفاوت می کند ساختار قدرتمند و سیستم عامل ایمن آن است.

TuringPhoneCamera
این گوشی که به صورت استادانه ای از آلیاژ فلزات زیرکونیم، آلومینیوم، مس، نیکل و تیتانیوم ساخته شده است، از زمان اعلام خبر ساخت آن تا به حال، ۲۶ بار شاهد تغییر و بازنگری در ساختار خود بوده است که تاخیر چند باره عرضه آن را توجیه می کند. همچنین دکمه هوم (Home) از این گوشی حذف شده است تا مشکلات بالقوه سخت افزاری را کاهش داده و سطح در دسترس صفحه نمایش را افزایش دهد. این گوشی هوشمند کاملا ضد آب بوده و دارای لبه های اضافی است. علاوه بر این هیچ درگاه USB یا ورودی هدفونی در این گوشی دیده نمی شود.
در عوض حذف سوال بر انگیز موارد گفته شده، گوشی Turing دارای سیستم احراز هویت غیر متمرکز از مبدا به مقصد است که از کلید مجازی منحصر به فردی استفاده می کند. این سیستم مبتنی بر سیستم عامل Sailfish 2.0 است که گفته می شود با اپلیکیشن های اندرویدی کاملا سازگار است با این تفاوت که آن ها را در یک لایه اپلیکیشن جداگانه اجرا می کند که به طور کامل از بقیه بخش ها سیستم عامل مجزاست و از تغییر غیر مجاز دسترسی های سیستم جلوگیری می کند.

Turing-Phone-2
در کل می توان گفت که Turing یک گوشی هوشمند غیر معمولی است. این گوشی تا دو هفته دیگر عرضه می شود و در آن موقع ما می توانیم نگاه دقیق تری به آن بیندازیم.

ارسال نظر