لایک جدید مارک زاکربرگ: یک دختر و یک هدیه 45 میلیارد دلاری

غول بزرگ و بنیانگذار شبکه های اجتماعی مارک زاگربرگ، اعلام کرده است که همسرش پریسیلا چان اولین فرزندشان را به دنیا آورده است و آنها نام او را مکس گذاشته اند.به گزارش کلیک، این زوج همچنین اعلام کرده اند که می خواهند با فروش 99 درصد از سهامشان در فیسبوک در یک امر بشر دوستانه شرکت کنند. زاکربرگ که اکنون پدر شده، بیشتر به فکر امور بشر دوستانه است. او اعلام کرده هدفش از این کار بهبود دنیا و آماده سازی آن برای نسل های آینده است.

لایک جدید مارک زاکربرگ: یک دختر و یک هدیه 45 میلیارد دلاری

به گزارش کلیک، این زوج همچنین اعلام کرده اند که می خواهند با فروش 99 درصد از سهامشان در فیسبوک در یک امر بشر دوستانه شرکت کنند. زاکربرگ که اکنون پدر شده، بیشتر به فکر امور بشر دوستانه است. او اعلام کرده هدفش از این کار بهبود دنیا و آماده سازی آن برای نسل های آینده است.

طی ویدئویی که پریسیلا چان در فیسبوک منتشر کرد، گفت شروع این حرکت های بشر دوستانه را از تولد دختر خود الهام گرفته اند.

زاکربرگ نه تنها یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، بلکه رئیس یکی از بزرگ ترین سایت های دنیا می باشد. فیسبوک هم اکنون 1.5 میلیارد کاربر دارد، یعنی چیزی حدود نیمی از افراد آنلاین دنیا عضو این سایت هستند. صفحه شخصی وی در فیسبوک بالای 42 میلیون دنبال کننده دارد.

طی اعلام این خبر، زاکربرگ در بیانیه ای با عنوان "نامه ای به دخترمان" ، از تلاش های سرمایه گذاری برنامه ریزی شده خود و همسرش در سال های آینده خبر داد و در آن بیشتر به "ترویج برابری" و " پیشرفت پتانسیل های انسانی" پرداخت.

منبع: Cnet.com

ارسال نظر