E3 2016: تمامی بسته های الحاقی Titanfall 2 رایگان خواهند بود

در کنفرانس رسمی کمپانی الکترونیک آرتز، ویدیویی از بخش های مختلف نسخه دوم بازی تایتانفال ۲ به نمایش گذاشته شد که در این میان، جزئیات و اطلاعات بیشتری از عنوان Titanfall 2 منتشر گردید. طبق روال همیشه، پس از اتمام کنفرانس ها، تحلیل گران و خبرنگاران مصاحبه هایی را با مسئولان هر کدام از بازی های معرفی شده، ترتیب می دهند که در جدیدترین این مصاحبه، وب سایت معتبر گیم رادار، خبر رایگان بودن تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافه بازی تایتانفال ۲ را تایید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2016: تمامی بسته های الحاقی Titanfall 2 رایگان خواهند بود

طبق روال همیشه، پس از اتمام کنفرانس ها، تحلیل گران و خبرنگاران مصاحبه هایی را با مسئولان هر کدام از بازی های معرفی شده، ترتیب می دهند که در جدیدترین این مصاحبه، وب سایت معتبر گیم رادار، خبر رایگان بودن تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافه بازی تایتانفال ۲ را تایید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش آقای David Wightman، مدیر عامل ارشد استودیوی ریسپاون اینترتیمنت اعلام کرد که تمامی محتویات اضافه و بسته های الحاقی بازی Titanfall 2 به صورت رایگان در اختیار کاربران و گیمرها قرار می گیرد. اگر نسخه اول این مجموعه را تجربه کرده باشید، حتما از اخبار و اشتباهات سازندگان نیز باخبر هستید. سیاست های اشتباه و نادرست اعضای استودیوی ریسپاون اینترتیمنت در خصوص عرضه بسته های الحاقی عنوان Titanfall به صورت پولی، باعث شد که گیمرهای کمتری به سراغ این محتویات بروند. در نهایت میزان فروش تمامی دی ال سی های نسخه اول این مجموعه به حد انتظارات سازندگان نرسید.

حال استودیوی ریسپاون اینترتیمنت از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و در مصاحبه اخیر (پس از اتمام کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در مراسم E3 امسال) آقای David Wightman با وب سایت شناخته شده گیم رادار، اعلام کرد که تمامی بسته های الحاقی نسخه دوم مجموعه تایتانفال به صورت رایگان عرضه خواهد شد. ایشان در این مصاحبه توضیح داد:

پشتیبانی ما از بازی Titanfall 2، پس از انتشار آن نیز ادامه خواهد داشت و ما به صورت کاملا جدی با عرضه بسته های الحاقی گوناگون، محتویات جدیدی را به بازی اضافه می کنیم. من همین جا تایید می کنم که تمامی بسته های الحاقی و حالت های مختلف نسخه دوم بازی تایتانفال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. ما در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری از برنامه های، خود پس از انتشار بازی Titanfall 2در اختیار شما قرار می دهیم.

شایان به ذکر است که عنوان Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد شد.

همچنین، در طول کنفرانس شب گذشته کمپانی الکترونیک آرتز، نسخه آزمایشی و بتای این بازی ویدیویی مورد انتظار تایید شد. هنوز جزتیات و اطلاعاتی در خصوص این نسخه منتشر نشده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، رسانه کلیک را دنبال کنید...

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی تایتانفال چیست؟ نسخه دوم این مجموعه را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا این عنوان می تواند به یک شاهکار تبدیل شود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

ارسال نظر