گوشی نشکن Galaxy S7 Active سامسونگ عرضه شد

شرکت سامسونگ الکترونیکز آمریکا با همکاری شرکت مخابراتی AT&T از گوشی هوشمند جدید Galaxy S7 Active رونمایی کرد. این گوشی از روز جمعه آتی به صورت اختصاصی در فروشگاه AT&T عرضه خواهد شد.

گوشی نشکن Galaxy S7 Active سامسونگ عرضه شد

به گزارش کلیک، گوشی Galaxy S7 Active سامسونگ در فروشگاه آنلاین AT&T و سایر فروشگاه های این شرکت در رنگ های طلایی شنی (Sandy Gold)، خاکستری تیتانیومی (Titanium Grey) و سبز استتاری (Camo Green) قابل تهیه خواهد بود. قیمت این گوشی به صورت فروش اقساطی ۷۹۹ دلار تعیین شده است.

این گوشی چهارمین مدل از سری Active است که توسط سامسونگ و AT&T ارائه می شود. مدل هایی قبلیاین سری شامل گوشی های Samsung Galaxy S4 Active، Samsung Galaxy S5 Active و Samsung Galaxy S6 Active بود. مهم ترین ویژگی مدل جدید سری Active مقاومت آن در برابر شکستگی هنگام سقوط از ارتفاع ۱٫۵ متری و کمتر به روی سطح صاف است. این گوشی همچنین از استاندارد ضد آب و ضد غبار IP68 بهره می برد و می تواند در عمق ۱٫۵ متری زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه دوم بیاورد.

active11_2040

سامسونگ همچنین به مدت محدود برای خریداران این گوشی از AT&T هدایایی شامل Samsung Gear S2 در نظر گرفته است. همچنین مشتریان قادرند تبلت Galaxy Tab E را به صورت اقساطی در ۲ سال و با پرداخت ۰٫۹۹ دلار در هر ماه خریداری کنند.

گوشی Galaxy S7 Active سامسونگ از یک صفحه ۵٫۱ اینچی سوپر امولد (Super Amoled) با کیفیت QHD استفاده می کند و به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. همچنین امکان ارتقای حافظه با استفاده از کارت حافظه microSD تا ۲۰۰ گیگابایت وجود دارد.

این گوشی برای تامین انرژی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند که طبق ادعای سامسونگ می تواند برای ۳۲ ساعت مکالمه دوام داشته باشد و همچنین در کمتر از ۲ ساعت به صورت کامل شارژ می شود. Galaxy S7 Active دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی با فناوری پیکسل دوگانه (Dual Pixel) و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. به علاوه این گوشی به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است. همچنین Galaxy S7 Active به پلتفرم امنیتی Knox مجهز شده است که به گفته سامسونگ در تراشه اعمال گردیده است. این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه ۶ (مارشمالو) استفاده می کند.

منبع: gadgets.ndtv

ارسال نظر