نام تجاری Rise of Iron توسط استودیوی بانجی به ثبت رسید

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی اکتیویژن به همکاری استودیوی بانجی، در سال ۲۰۱۴ میلادی، بازی ویدیویی شوتر اول شخص مولتی پلیر (چند نفره) به نام Destiny را منتشر کردند. این عنوان به سرعت به جایگاه ویژه و مورد انتظار کمپانی اکتیویژن و سازنده آن یعنی استودیوی بانجی رسید و توانست در عرض چند ماه، به فروش بی نظیری دست یابد. به دلیل این موفقیت، اکتیویژن شروع به ساخت و عرضه بسته های الحاقی زیادی برای بازی دستینی (Destiny) کرد به طوری که این بسته های الحاقی، بیشتر مورد توجه گیمرها قرار گرفت. چند وقتی می شود که شایعه های زیادی مبنی بر عرضه بسته الحاقی یا همان دی ال سی در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شوند که سرانجام، امروز، صحت این شایعه قوت گرفت چرا که استودیوی Bungie، نام تجاری جدیدی را به صورت رسمی به ثبت رسانده است. این نام تجاری Rise of Iron نام دارد که برخی از تحلیل گران معتقد هستند، نام بسته های جدید بازی Destiny، همان Rise of Iron خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نام تجاری Rise of Iron توسط استودیوی بانجی به ثبت رسید

این عنوان به سرعت به جایگاه ویژه و مورد انتظار کمپانی اکتیویژن و سازنده آن یعنی استودیوی بانجی رسید و توانست در عرض چند ماه، به فروش بی نظیری دست یابد. به دلیل این موفقیت، اکتیویژن شروع به ساخت و عرضه بسته های الحاقی زیادی برای بازی دستینی (Destiny) کرد به طوری که این بسته های الحاقی، بیشتر مورد توجه گیمرها قرار گرفت. چند وقتی می شود که شایعه های زیادی مبنی بر عرضه بسته الحاقی یا همان دی ال سی در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شوند که سرانجام، امروز، صحت این شایعه قوت گرفت چرا که استودیوی Bungie، نام تجاری جدیدی را به صورت رسمی به ثبت رسانده است. این نام تجاری Rise of Iron نام دارد که برخی از تحلیل گران معتقد هستند، نام بسته های جدید بازی Destiny، همان Rise of Iron خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، وب سایت معتبر IGN، در سی و یکم ماه می سال ۲۰۱۶، پوستر جدیدی از بازی محبوب دستینی را در اختیار کاربران خود قرار داد که بر روی این پوسته، نام Rise of Iron هک شده بود. در خبر مربوط به این پوسته، نوشته شده بود که بزودی، بسته الحاقی (محتوای اضافه و قابل دانلود) برای عنوان Destiny عرضه خواهد شد. به دلیل اینکه این خبر، هنوز توسط استودیوی بانجی مورد تایید قرار نگرفته است، آن را در لیست شایعات پیرامون این بازی ویدیویی قرار می دهیم.

حال با توجه به اینکه استودیوی بانجی و اکتیویژن، به صورت رسمی نام تجاری Rise of Iron را ثبت کردند، شایعه عرضه بسته الحاقی جدید بازی دستینی قوت گرفت و گویا این شایعه، صحت خواهد داشت. جالب این جاست بدانید که این نشان تجاری، دقیقا در روز ۳۱ می سال میلادی جاری به ثبت رسیده و گویا وب سایت بزرگ ای جی ان، از همه زودتر، از این اتفاق با خبر گشته و با انتشار پوسته جدیدی از بازی دستینی، این موضوع را در اختیار کاربران خود گذاشت. شایان به ذکر است که نام تجاری Rise of Iron، علاوه بر بازی ویدیویی، سایر موارد از جمله اسباب بازی، داستان های مصور و لباس‌ های ویژه‌ مراسم هالووین را نیز پوشش می دهد و تنها به بازی ویدیویی محدود نمی شود.

همچنین بر اساس گزارش های قبلی، بسته الحاقی جدید و آینده بازی Destiny (که طبق این خبر، Rise of Iron نام دارد)، شامل یک Raid کاملا جدید خواهد بود و سلاح های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. ممکن است این سلاح جدید، یک تبر و یا پتک باشد که گیمرها به کمک آن، دشمنان خود را نابود کنند. در این گزارش ذکر شده است که بسته الحاقی آینده این عنوان، بسیار بزرگ تر از دی ال سی های قبلی خواهند بود و آیتم های مختلف و نسبتا زیادی را به بازی اضافه می کند. دو بسته الحاقی قبلی که The Dark Below و House of Wolves نام دارند، هم اکنون در فروشگاه های معتبر خارجی قابل خریداری هستند.

http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2014/09/Destiny-Screenshot-10.jpg

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه دستینی هستید، کنفرانس زنده این عنوان را از دست ندهید! مدت ها پیش، استودیوی بانجی اعلام کرد که در تاریخ ۹ ژوئن سال میلادی جاری و در ساعت ۱۰ صبح به وقت PT (مصادف با ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۹ و نیم بعد از ظهر)، از محتوای جدید بازی Destiny رونمایی خواهد کرد که این رونمایی، به صورت استریم زنده (کنفرانس زنده) در کانال رسمی استودیوی بانجی در وب سایت معتبر توییچ قابل مشاهده خواهد بود. در این استریم، قطعا شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از بسته الحاقی جدید این بازی ویدیویی خواهیم بود. احتمال می رود که این خبر منتشر شده در خصوص بسته الحاقی جدید بازی دستینی که Rise of Iron نام دارد، توسط بانجی تایید شود. رسانه کلیک تمامی اتفاقات و خبرهای این استریم را به صورت کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

همان طور که اطلاع دارید، بیشتر کمپانی های بازی ساز، در صورت موفقیت قسمت اول یک بازی، آن را به یک مجموعه یا همان فرانچایز تبدیل می کنند تا درآمد حاصل از فروش بازی خود را افزایش دهند. بر هیچ کس پوشیده نیست که نسخه اول بازی دستینی مورد توجه همگان قرار گرفت و این عنوان توانست نامزد بهترین بازی سال نیز شود. موفقیت نسخه اول بازی دستینی باعث شد که کمپانی اکتیویژن به سراغ ادامه این بازی برود و برخی از رسانه های معتبر خارجی، تاریخ عرضه نسخه دوم بازی Destiny را نیز منتشر کردند. طبق این خبرها، بازی Destiny 2 در سال آینده میلادی برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ شخصی عرضه خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که کمپانی اکتیویژن، هنوز به صورت رسمی از نسخه دوم بازی دستینی رونمایی نکرده و احتمالا، در رویداد باشکوه E3 امسال، شاهد معرفی این بازی پرطرفدار باشیم. عرضه بازی Destiny 2، امری عجیب نیست چرا که در گذشته، بارها و بارها، مدیر عامل کمپانی اکتیویژن، به نحوی خبر از عرضه این بازی داده و گیمرها برای شنیدن این خبر، کاملا آماده هستند!

عنوان Destiny در تاریخ ۹ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) منتشر گردید. از افتخارات این بازی ویدیویی می توان به دریافت جایزه بهترین بازی سال در مراسم BEFTA سال ۲۰۱۵ ( BAFTA Games Award for Best Game )، بهترین بازی از نظر بالاترین نمره در بخش صداگذاری و موسیقی متن و بهترین بازی آنلاین سال ۲۰۱۴ (The Game Award for Best Online Experience) اشاره کرد. در صورتی که شما تا به امروز موفق به تجربه این بازی نشده اید، حتما آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید چرا که این عنوان، ارزش یک بار بازی کردن را دارد.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در خصوص بسته الحاقی جدید بازی Destiny چیست؟ آیا بسته الحاقی جدیدی با نام Rise of Iron برای این عنوان ویدیویی در راه است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر