هفت اپلیکیشن ناشناس پخش موسیقی که باید بشناسید

Spotify، Apple Music، Google Play Music و ... از اپلیکیشن های مشهور پخش موسیقی هستند. اما شما می توانید با استفاده کمتر از این اپلیکیشن ها و نصب اپلیکیشن های گمنام اما قدرتمند پخش موسیقی خود را از دیگران متمایز کنید.

هفت اپلیکیشن ناشناس پخش موسیقی که باید بشناسید

کلیک - ممکن است پس از آشنایی با این اپلیکیشن ها آن ها را به رقبای معروفشان ترجیح دهید.

Poweramp

ppjmsccjqzejlk0rzpfl

این اپلیکیشن که جزو برنامه های قدرتمند مخصوص ویندوز به حساب می آید، هم اکنون برای اندروید نیز ارائه شده است. تمامی قابلیت های موجود در نسخه ویندوزی در نسخه اندروید نیز وجود دارد که شامل پشتیبانی از تمامی فرمت ها، اکولایزر، crossfading، gapless playback، ویجت های مخصوص لاک اسکرین و موارد دیگر می شود.

شما برای استفاده از این اپلیکیشن باید هزینه آن را بپردازید، ولی امکان استفاده از نسخه آزمایشی ۱۵ روزه به صورت رایگان فراهم است و شما قادر به تست قابلیت های آن هستید. این اپلیکیشن همچنین دارای قابلیت شخصی سازی گسترده ای است که با استفاده از آن ها می توان محیط و تنظیمات برنامه را مطابق میل چینش کرد . قیمت این اپلیکیشن اندرویدی ۴ دلار می باشد.

Cesium

apyhjjvweqkwigl9mgiu

اکثر پخش کننده های موزیک دارای قابلیت های مشابهی هستند، و بنابر این اغلب تنها چیزی که باعث تمایز آن ها می شود، رابط کاربری و آسان بودن استفاده از آن هاست. قطعا اپلیکیشن Cesium در این بخش امتیاز بالایی را به خود اختصاص می دهد: طراحی این اپلیکیشن بسیار دلپذیر بوده و یافتن موزیک های مورد نظر در آن به راحتی آب خوردن است.

شما با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست صفحه می توانید آلبوم های خود را سازمان دهی کنید، لیست پخش را ویرایش کنید، بین ترک های مختلف جا به جا شده و یا کارهای دیگری را به انجام برسانید. مهم تر از همه شما می توانید ظاهر اپلیکیشن را با سلیقه خودتان تغییر دهید (همچنین این اپلیکیشن دارای night mode یا حالت کار شبانه نیز هست). این اپلیکیشن را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای پخش موسیقی های روی گوشی دانست. این اپلیکیشن مخصوص iOS بوده و ۲ دلار قیمت دارد.

Jukebox

uhxstpeiqbopgxsuiimd

Jukebox به تنهایی یک اپلیکیشن پخش موسیقی نیست بلکه کار آن تبدیل دراپ باکس به یک پخش کننده موسیقی است. این اپلیکیشن با استفاده از ترک های موسیقی ذخیره شده شما در دراپ باکس به شما اجازه می دهد بین آن ها بر اساس هنرمند، آلبوم و ... به مرور بپردازید؛ درست مانند یک اپلیکیشن پخش موسیقی.

قطعا این اپلیکیشن برای افرادی که تعداد بی شماری موزیک روی دراپ باکس خود ذخیره کرده اند چندان مفید نیست، ولی ظاهر آن شیک و مجذوب کننده بوده و ویژگی های جدیدی در حال اضافه شدن به آن است. این اپلیکیشن رایگان بود و در iOS قابل استفاده است.

Ecoute

s5fphrmkh9s8yxpyayua

امروزه طراحی سبک ساده به مد روز تبدیل شده است و اپلیکیشن Ecoute خود را به آن مقید کرده است. این اپلیکیشن از مجموعه موسیقی های iTunes کمک می گیرد تا به سبکی زیبا امکان گوش دادن به آن ها را برای شما فراهم کند. همچنین امکان کنترل این اپلیکیشن و مرور آهنگ ها با جسچر فراهم شده است.

علاوه بر این، Ecoute دارای تم night mode (حالت شبانه) است و از اشتراک گذاری روی فیسبوک و توییتر نیز پشتیبانی می کند. یک سیستم جستجو مرتب و پشتیبانی از AirPlay از دیگر مزایای آن است. همچنین این اپلیکیشن امکان پخش آهنگ ها به صورت اتفاقی از یک آلبوم را فراهم می کند که طرفداران زیادی دارد. این اپلیکیشن مخصوص iOS بوده و ۱ دلار قیمت دارد.

Vox

rvisau1cqca4zsau20rq

اپلیکیشن Vox که در نسخه دسکتاپ OS X دارای طرفداران زیادی است، اخیرا راه خود را به آیفون نیز باز کرده است. این اپلیکیشن قادر است ترک ها را از iTunes و یا حافظه داخلی دستگاه وارد کرده و سپس آن ها را با ترک ها SoundCloud، YouTube و Last.fm ترکیب کند.

این اپلیکیشن امکان اتصال به Loop که همان فضای ذخیره سازی ابری نامحدود موسیقی (با هزینه ۱۱ دلار در ماه) را دارا است و امکان دسترسی به موسیقی ها را در هر نقطه ای از جهان فراهم می کند. اگر چه قیمت این اپلیکیشن کمی گران است ولی با قابلیت هایی که دارد حتما ارزش امتحان کردن را داراست. این اپلیکیشن مخصوص iOS بوده و ۶ دلار قیمت دارد.

DoubleTwist

vxhkq4ugdc7rmitpog7x

DoubleTwist را می توان یک اپلیکیشن همه کاره دانست که از پخش موزیک، ویدیو، پادکست و رادیوی اینترنتی پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن را می توان جایگزین iTunes برای افرادی که دستگاه اندرویدی دارند دانست. همچنین یک برنامه مخصوص ویندوز نیز برای همگام سازی بین دستگاه ها وجود دارد.

این اپلیکیشن موبایل از لیست پخش هوشمند پشتیبانی می کند و امکان یکپارچه سازی با دستگاه های اپل را از طریق AirPlay داراست. علاوه بر این، تمامی قابلیت هایی که از یک اپلیکیشن پخش موزیک دارید را به شما ارائه می دهد. این اپلیکیشن مخصوص دستگاه های اندروید بوده و کاملا رایگان است.

Deezer

hrltg2d6lxqmish7mplb

Deezer اپلیکیشن چندان نا آشنایی نیست ولی نسبت به دیگر سرویس های استریم موسیقی کمتر شناخته شده است. این اپلیکیشن فعالیت خود را در اروپا آغاز کرد و اکنون در بیش از ۱۸۰ کشور خدمات ارائه می کند و دارای ۴۰ میلیون ترک موسیقی است.

از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان استفاده در ویندوز، مک، مرورگر ها و گوشی های هوشمند؛ قابلیت اضافه کردن فایل mp3 شخصی و سایر قابلیت ها مفید دیگر که در رابط کاربری آن قابل استفاده است. برای استفاده از این اپلیکیشن باید حق اشتراک ۱۰ دلاری در ماه را بپردازید و می توان از آن در ویندوز فون، اندروید و iOS استفاده نمود.

منبع: fieldguide

ارسال نظر