تاریخ و زمان کنفرانس کمپانی سونی در E3 2016 مشخص شد

کم کم به برگزاری یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویداد بازی های ویدیویی یعنی E3 2016 نزدیک می شویم و تمامی کمپانی های بازی ساز و سازنده های کنسول ها نظیر مایکروسافت، سونی، یوبی سافت، بتسدا، Nintendo و... خود را برای یک نمایش خارق العاده و بی نقص آماده می کنند. از این میان، کنفرانس دو شرکت همیشه رقیب سونی و مایکروسافت از مهم ترین کنفرانس های این رویداد ترقی می شود چرا که هر دو شرکت قصد شکست رقیبان خود را در سر دارند و برای جلب رضایت طرفداران و کاربران و همچنین افزایش فروش کنسول های نسل هشتم خود دست به هر کاری می زنند. تا به امروز، شایعه ها و خبرهای زیادی در خصوص مراسم باشکوه E3 سال میلادی جاری به گوشتان رسیده و تاریخ برخی از کنفرانس ها نیز اعلام گشته شده است. حال چندی پیش، کمپانی ژاپنی سونی تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 امسال را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ و زمان کنفرانس کمپانی سونی در E3 2016 مشخص شد

خود را برای یک نمایش خارق العاده و بی نقص آماده می کنند. از این میان، کنفرانس دو شرکت همیشه رقیب سونی و مایکروسافت از مهم ترین کنفرانس های این رویداد ترقی می شود چرا که هر دو شرکت قصد شکست رقیبان خود را در سر دارند و برای جلب رضایت طرفداران و کاربران و همچنین افزایش فروش کنسول های نسل هشتم خود دست به هر کاری می زنند. تا به امروز، شایعه ها و خبرهای زیادی در خصوص مراسم باشکوه E3 سال میلادی جاری به گوشتان رسیده و تاریخ برخی از کنفرانس ها نیز اعلام گشته شده است. حال چندی پیش، کمپانی ژاپنی سونی تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 امسال را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش کمپانی ژاپنی سونی با ارسال دعوت نامه ای به برگزارکنندگان مراسم E3 2016، تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس رسمی خود را به اطلاع رساند. بر اساس این دعوت نامه، کمپانی بزرگ سونی در روز ۱۳ ژوئن سال میلادی جاری و در ساعت ۱۸ بعد از ظهر به وقت استاندارد ایالات متحده آمریکا (مصادف با ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۵ و نیم صبح ایران) برگزار خواهد شد. شایان به ذکر است که کمپانی محبوب سونی در سالن Shrine Auditorium شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا که تنها چند دقیقه با محل دقیق برگزاری مراسم E3 راه است، کنفرانس خود را آغاز خواهد کرد.

متاسفانه در این دعوت نامه هیچ اطلاعات خاصی از برنامه کمپانی سونی نوشته نشده و هنوز نمی دانیم که در کنفرانس رسمی این شرکت، شاهد رونمایی شدن از چه بازی ها، دستگاه ها و سورپرایزهایی خواهیم بود. از آن جا که سونی در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیویی سال میلادی جاری، از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی کرد، احتمال می رود که تمرکز اصلی خود را بر روی این هدست گذاشته و عناوین بیشتری را برای آن معرفی خواهد کرد.

دستگاه پلی استیشن وی آر (PlayStation VR) قرار است در اواخر سال میلادی ۲۰۱۶ به صورت رسمی وارد بازار شود و علاقه مندان به کمک دوربین پلی استیشن و این هدست، به تجربه دلنشین بازی های ویدیویی بپردازند. همچنین بیش از دو ماه گذشته شایعه های مبنی بر عرضه نسخه بهبود یافته کنسول پلی استیشن ۴ به گوش می رسید که طبق این شایعات، شرکت ژاپنی سونی در کنفرانس خود، از کنسول پلی استیشن ۴٫۵ رونمایی می کند. عده ای از تحلیل گران معتقد هستند که این کنسول از رزولوشن ۴K پشتیبانی می کند و می تواند بازی های ویدیویی را با کیفیت بهتری اجرا کند. البته توجه داشته باشید که چند روز پیش، این شایعه را به نحوی توسط سونی تکذیب شد و گویا خبری از معرفی کنسول ارتقا یافته پلی استیشن ۴ نیست!

ناگفته نماند که در حال حاضر چندین عنوان انحصاری هم اکنون توسط استودیوی های مختلف در حال توسعه می باشند که بزودی شاهد معرفی این عناوین ویدیویی خواهیم بود. از آن جا که رویداد E3، بهترین رویداد برای معرفی عناوین ویدیویی به حساب می آید، شانس رونمایی از این عناوین در کنفرانس رسمی سونی افزایش پیدا می کند. کمپانی بزرگ نینتندو که هنوز رقیب جدی ای برای دو کمپانی مایکروسافت و سونی به شمار نمی رود، در رویداد E3 2016 حضور نخواهد داشت. بر اساس گزارشات، این شرکت قصد دارد در کنفرانس رسمی خود (در نمایشگاه Nintendo Direct)، از کنسول نسل جدید نینتندو به نام Nintendo NX رونمایی کند که برخی از شایعه ها، از قدرتمند بودن این کنسول از کنسول های نسل هشتم (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) خبر دادند و باید تا زمان معرفی از این محصول، منتظر بمانیم. گروه دیگری از تحلیل گران نیز این خبر را رد کرده و قدرت این دستگاه را نسبت به کنسول های نسل هشتم، کمتر دانسته اند. رسانه کلیک مراسم بزرگ E3 را به صورت زنده پوشش خواهد داد. همراه رسانه کلیک باشید.

از دیگر خبرهای پیرامون این نمایشگاه بزرگ، می توان به عدم حضور دو شرکت بزرگ اکتیویژن و الکترونیک آرتز اشاره کرد. بر اساس خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، کمپانی الکترونیک آرتز که به عنوان ناشر بازی های بزرگی همچون Star Wars: Battlefront، FIFA و Mirror's Edge است، در مراسم EA Play که به صورت خصوصی در شهر لندن انگلستان و لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، از عناوین جدید خود همانند تایتانفال ۲، فیفا ۱۷، Mass Effect Andromeda و بتلفیلد ۱ و... رونمایی کند. البته توجه داشته باشید که این دو شرکت، به صورت جداگانه کنفرانسی نخواهند داشت و ممکن است برخی از عناوین آن ها، در طول کنفرانس سونی و یا مایکروسافت رونمایی شود.

شرکت فرانسوی و محبوب یوبی سافت نیز در تاریخ ۱۴ ژوئن مصادف با سه‌ شنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی کنفرانس خود را برگزار می کند و در طی این کنفرانس، از عناوین جدید پرده بر می دارد. این کنفرانس در ساعت ۱۲ و نیم بامداد به وقت استاندارد جهانی آمریکا (ساعت ۱۲ و نیم بعد از ظهر به وقت ایران) برگزار می شود که علاقه مندان با مراجعه به سالن مشخص شده، می توانند از نزدیک بازی های جدید این شرکت را مشاهده کنند. همان طور که می دانید، یوبی سافت در سال میلادی جاری قصد عرضه نسخه جدید مجموعه اساسین کرید را ندارد و به جای آن، نسخه دوم بازی واچ داگز را روانه بازار می کند. به همین علت، باید در کنفرانس این شرکت، شاهد معرفی عنوان Watch Dogs 2 و سایر عناوین باشیم.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس کمپانی ژاپنی سونی چیست؟ به نظر شما، در رویداد امسال کنفرانس مایکروسافت بهتر از کنفرانس سونی خواهد بود و یا خیر؟ شما طرفدار کدام کمپانی هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر