با این تغییر ساده فیسبوک را فریب دهید

فهمیدن این‌که فیسبوک در باره شما چه تصوری دارد و چه چیزهایی در مورد شما می‌داند امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید سایت را فریب داده و نظرش را تغییر دهید.

با این تغییر ساده فیسبوک را فریب دهید

به گزارش کلیک، این سایت از طریق ردیابی حرکات شما در اینترنت، دوستان و مکالمات شما و فهمیدن این‌که شما چه کسی هستید، کسب درآمد می‌کند. سپس از آن اطلاعات برای هدف قرار دادن تبلیغات استفاده می‌کند تا افراد چیزهایی را ببینند که بیشتر به آن علاقه دارند. با وجود این‌که مردم زمان زیادی در فیسبوک می‌گذرانند اما این سایت هنوز هم گاهی موارد اشتباه و عجیب در مورد آنان تصور می‌کند. فهمیدن این‌که سایت در مورد شما چه تصوری دارد آسان است.

تنظیمات تبلیغات هر فرد در صفحه اختصاص داده شده در فیسبوک ایجاد می‌شود. در آن‌جا هر چیزی که تصمیم گرفته شده برای شما نمایش داده شود، بر اساس سرفصل (مانند غذا و نوشیدنی، سرگرمی‌ها و فعالیت) را خواهید دید.

در این صفحه اطلاعات کامل اولویت‌های هر فرد قابل مشاهده است. با کلیک بر روی هرکدام از علایق به شما نشان خواهد داد که چرا فیسبوک تصمیم گرفته است شما به آن علاقه‌مندید. این مساله می‌تواند به‌دلیل پسندیدن یک صفحه خاص باشد و گاهی نیز قادر نیست علت آن را بیان کند.

اگر اشتباه است یا این‌که صرفا می‌خواهید فیسبوک را فریب دهید، می‌توانید در همان صفحه موارد مورد علاقه‌تان را اضافه کنید. کلیک کردن بر روی نوار بالا به شما اجازه افزودن موارد جدید را می‌دهد و همین‌طور قادر خواهید بود مواردی را مشاهده کنید که به عنوان اولویت‌های شما ثبت شده است.

همچنین می‌توانید مواردی را حذف کنید. این به این معنی است که شما از نظر تئوری می‌توانید تنظیمات و اولویت تبلیغات‌ را تغییر دهید تا جایی که تنها یک مورد در آن باقی بماند.

با انجام این کار تبلیغاتی که در فیسبوک شما نمایش داده می‌شود نیز تغییر خواهد کرد و آن‌چه شما می‌خواهید را نمایش خواهد داد.

فیسبوک تنظیمات تبلیغات را به‌گونه‌ای ارائه می‌دهد که مطمئن شود هر فرد مواردی را مشاهده خواهد کرد که به آن علاقه‌مند است. این شرکت می‌گوید به این صورت مردم از دیدن موارد مورد علاقه‌شان لذت می‌برند و تبلیغات دیگر آزاردهنده نخواهند بود.

ارسال نظر