برخی از مشخصات گلکسی C5 و C7 سامسونگ فاش شدند

به تازگی شاهد انتشار برخی از مشخصات فنی دو گوشی هوشمند جدید گلکسی C5 و گلکسی C7 سامسونگ بودیم. در ادامه نگاهی به این موارد خواهیم داشت.

برخی از مشخصات گلکسی C5 و C7 سامسونگ فاش شدند

چندی پیش بود که خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی رده یا سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ با نام اختصاصی گلکسی C شنیده بودیم. در این راستا گفته شد که سامسونگ قصد از محصولی با کد اختصاصی SM-C5000 رونمایی کند! سپس منابع خبری اعلام کردند که این گوشی هوشمند با نام تجاری گلکسی C5 روانه بازار می‌شود. چند روز پس از انتشار این خبر، شاهد ارائه اطلاعاتی در رابطه با یک گوشی هوشمند جدید دیگر از سری محصولات گلکسی C سامسونگ بودیم. این بار این محصول با کد SM-C7000 مورد خطاب قرار داده شده بود و این موضوع بدان معنا بود که نام تجاری این گوشی گلکسی C7 است! تا کنون تقریبا هر روز یک خبر جدید در رابطه با این دو گوشی منتشر می‌شود، اما ساعاتی پیش شاهد انتشار برخی از مشخصات جدید فنی هر دو محصول نامبرده شده بودیم. از اینرو لازم دانستیم که شما عزیزان را نیز در جریان این امر قرار دهیم. البته پیش از این هم مشخصات جزئی از این دو محصول منتشر شده بود، اما اطلاعات اخیر به دست آمده دقیق‌تر و کامل‌تر هستند.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند گلکسی C5 سامسونگ به صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز می‌شود که تا پیش از این به اندازه آن اشاره مستقیمی نشده بود، اما به تازگی منبع SamMobile اشاره کرده که نمایشگر این گوشی ۵٫۲ اینچی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی و سلفی این محصول به ترتیب از سنسورهایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دستگاه از رم ۴ گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. همچنین حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایتی و قابل ارتقاء خواهد بود. گلکسی C5 سامسونگ به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو تجهیز شده و گفته می‌شود که سامسونگ در آن از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام استفاده می‌کند. این موضوع بدان معناست که گوشی هوشمند گلکسی C5 سامسونگ از تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

اما در سمت مقابل گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ از رم ۴ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام بهره‌مند می‌شود. رم این گوشی هوشمند هم ظرفیت ۴ گیگابایتی داشته و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو خواهد بود. ترکیب دوربین اصلی و سلفی گلکسی C7 هم مشابه با گلکسی C5 در نظر گرفته شده و به ترتیب از سنسورهایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی این محصول استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند هم نمایشگری ۵٫۵ اینچی و با وضوح تصویر فول اچ دی خواهد بود. ظاهرا سری محصولات گلکسی C سامسونگ محصولاتی میان رده و رو به بالا هستند که شاید کیفیت ساخت آن‌ها تا حدی با سری محصولات گلکسی A سامسونگ برابری داشته باشد. انتظار داریم که این سری از محصولات سامسونگ به بدنه‌ای فلزی مجهز شوند و کیفیت ساخت خوبی را به همراه داشته باشند. با این وجود هنوز مشخص نیست که سری محصولات گلکسی C سامسونگ از نظر ظاهری چگونه طراحی می‌شود! به نظر شما این سری از محصولات سامسونگ از نظر ظاهر و سبک طراحی چگونه خواهند بود؟

منابع:

sammobile

androidheadlines

ارسال نظر