نقشه Red Dead Redemption 2 لو رفت!

تا به امروز شایعه های زیادی در پیرامون بازی بی نظیر و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در سراسر فضای مجازی منتشر گردیده است. هر لحظه به برگزاری مراسم باشکوه و بزرگ E3 2016 نزدیک می شویم و به همین خاطر، شایعه های زیادی در خصوص پروژه بعدی کمپانی راک استار به گوش می رسد. اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی راک استار در گذشته اعلام کرده بود که برنامه ویژه ای برای مراسم E3 امسال در نظر دارد و چه بسا بسیاری از تحلیل گران، این برنامه ویژه را، معرفی نسخه دوم بازی Red Dead Redemption می دانند. اخیرا کاربری به نام میدئون (Mideon)، تصویری از یک نقشه را در وب سایت بزرگ و معتبر نئو گف (NeoGAF) منتشر کرد که طبق ادعای این شخص، تصویر منتشر شده دقیقا نقشه بازی Red Dead Redemption 2 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نقشه Red Dead Redemption 2 لو رفت!

هر لحظه به برگزاری مراسم باشکوه و بزرگ E3 2016 نزدیک می شویم و به همین خاطر، شایعه های زیادی در خصوص پروژه بعدی کمپانی راک استار به گوش می رسد. اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی راک استار در گذشته اعلام کرده بود که برنامه ویژه ای برای مراسم E3 امسال در نظر دارد و چه بسا بسیاری از تحلیل گران، این برنامه ویژه را، معرفی نسخه دوم بازی Red Dead Redemption می دانند. اخیرا کاربری به نام میدئون (Mideon)، تصویری از یک نقشه را در وب سایت بزرگ و معتبر نئو گف (NeoGAF) منتشر کرد که طبق ادعای این شخص، تصویر منتشر شده دقیقا نقشه بازی Red Dead Redemption 2 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش، کاربری به نام مدئون در وب سایت معتبر نئو گف تصویری از نقشه بازی Red Dead Redemption 2 را بر روی خروجی این وب سایت قرار داد. پس از انتشار این تصویر، مسئولین وب سایت نئو گف به سرعت تصویر فاش رفته را حذف کردند. خوشبختانه در زمان انتشار این تصویر، برخی از رسانه های خارجی به سرعت دست به کار شدند و خبر و تصویر مربوطه را ذخیره کرده اند. حال پس از گذشت چند ساعت، وب سایت معتبر تک رادار نیز ادعا کرد که تصویر منتشر شده صحت دارد و نقشه بازی Red Dead Redemption 2 همین نقشه خواهد بود. تک رادار مدعی است که یکی از منابع نزدیک به کمپانی راک استار، صحت این نقشه را تایید کرده است.

در زیر می توانید تصویر لو رفته از نقشه بازی بی نظیر Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید.

همان طور که نقشه بازی Red Dead Redemption 2 را در بالا مشاهده کردید، این عنوان در بخشی به نام جاینت پلینز (Great Plains) جریان خواهد داشت. جایی که منقطه بلک واتر (BlackWater) در نسخه اول بازی در آن قرار داشت! به علاوه، چندین جزیره در تصویر منتشر شده به چشم دیده می شوند که گویا در نسخه دوم این فرانچایز، گیمرها می توانند از قایق استفاده و حتی شنا کنند.

البته توجه داشته باشید که هنوز کمپانی راک استار از نسخه دوم بازی Red Dead Redemption رونمایی نکرده است و تمامی خبرهایی که تا به امروز در این زمینه مشاهده کرده اید، تنها یک شایعه هستند! از آن جایی که معمولا این شایعه ها توسط منابع معتبر خارجی به بیرون درج پیدا کرده اند، گویا بزودی شاهد عرضه نسخه دوم این عنوان خواهیم بود. علاوه بر این، عدم وجود خط راه آهن در این نقشه، شایعه بودن این خبر را تشدید می کند چرا که وجود خط راه آن یکی از ویژگی های نسخه اول این مجموعه بوده است. البته در قسمت راهنمای نقشه، کلمه راه آهن به چشم دیده می شود!

نکته جالب دیگر در خصوص این نقشه، وجود منطقه ای به نام بوردو جدید ( Bordeaux ) می باشد که در این منطقه و در سال ۱۹۶۸، داستان بازی بی نظیر و مورد انتظار مافیا ۳ جریان خواهد داشت. توجه کنید که کمپانی مادر راک استار یعنی تیک تو وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد. با این حال، ممکن است منطقه ای به نام بوردو در بازی رد دد ۲ وجود داشته باشد که گیمرها در سال ۱۹۶۸، در بازی دیگری از این کمپانی به نام مافیا ۳، در این منطقه به تجربه بازی بپردازند.

وب سایت بزرگ و معتبر گیم اسپات نیز در خصوص این نقشه، قصد برقراری تماسی با اعضای کمپانی راک استار دارند که در صورت انتشار هرگونه خبر در این زمینه، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت.

http://vignette2.wikia.nocookie.net/thegameroom/images/b/bc/Red_Dead_Redemption_Gameplay.jpg/revision/latest?cb=20140627143853

اگر چه هنوز نسخه دوم بازی Red Dead Redemption توسط کمپانی تیک تو تایید و معرفی نشده است، اما آقای استراوس زلنیک، مدیر ارشد اجرایی این کمپانی نامدار، در گذشته اعلام کرده بود که ساخت نسخه بعدی این عنوان، کاری اجتناب ناپذیر ترقی می شود و مالکیت کل (صاحب امتیاز) این مجموعه در اختیار کمپانی تیک تو قرار دارد. (مشابه مجموعه Grand Theft Auto که نسخه های متعددی از این فرانچایز تا به امروز عرضه شده است)

در تاریخ ۲۶ ماه مارس، وب سایت تک رادار خبر دیگری در خصوص مجموعه Grand Theft Auto منتشر کرد. این وب سایت در تاریخ ذکر شده اعلام کرد که کمپانی راک استار، کار ساخت بازی Grand Theft Auto 6 را آغاز کرده و هم اکنون مشغول توسعه آن می باشد. در آن زمان، خبر دیگری در سراسر فضای مجازی به گوش رسید که داستان نسخه بعدی این مجموعه، در شهر توکیو ژاپن اتفاق خواهد افتاد و تیمی از کارشناسان کمپانی راک استار برای جمع آوری اطلاعات عازم این شهر باشکوه شده اند. البته این خبر به نحوی تکذیب شده است و به احتمال زیاد، بازی Grand Theft Auto 6 در توکیو ژاپن نخواهد بود.

چند هفته گذشته، منبع ناشناس دیگری به نام Fraghero ادعا کرد که نسخه بعدی این فرانچایز، Red Dead Redemption 2: Legend of the West نام دارد و این عنوان برای عرضه در در پاییز سال میلادی ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. همچنین به گفته این وب سایت، چندین شخصیت (کاراکتر) قابل بازی در آن وجود دارد که گیمرها در انتخاب شخصیت، حق انتخاب خواهند داشت (همانند بازی Grand Theft Auto V) و محیط بازی نیز، چندین برابر نسخه قبلی آن می باشد. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــــــا کلیک کنید.

بازی خارق العاده و محبوب Red Dead Redemption توسط شعبه های مختلف کمپانی راک استار توسعه یافته و نظر بسیاری از کاربران و گیمرهای سراسر دنیا را به خود جلب کرد. این بازی بی نظیر در تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی توسط کمپانی Rockstar Games, ak tronic Software & Services GmbH برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ ) منتشر شد. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، کاربران بی شماری از کمپانی راک استار درخواست کردند تا نسخه نسل هشتم این بازی نیز برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود. متاسفانه کمپانی راک استار هنوز هیچ واکنشی در این خصوص انجام نداده و گویا توجه ای به درخواست ها ندارد. البته ممکن است این شرکت در حال توسعه نسخه دوم این مجموعه می باشد که بزودی برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (Xbox One و PlayStation 4) عرضه شود. شایان به ذکر است بر اساس برخی از شایعه ها، بزودی این عنوان پرطرفدار به کمک قابلیت backwards compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با نقشه بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، این تصویر لو رفته دقیقا نقشه نسخه دوم این عنوان ویدیویی خواهد بود؟ آیا در مراسم بزرگ E3 2016، شاهد رونمایی از این بازی مورد انتظار خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر