خلاص شدن از مشکلات اندروید با دانلود آخرین به روز رسانی آن

گوگل به تازه گی به روزرسانی جدیدی از اندروید را به اشتراک گذاشته، که طی آن بسیاری از اختلالات این سیستم عامل حل شده است.

خلاص شدن از مشکلات اندروید با دانلود آخرین به روز رسانی آن

به گزارش کلیک، سیستم عامل اندروید یکی از محبوب ترین سیستم های گوشی موبایل به حساب می آید که با قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های متنوع و همچنین به روزرسانی آن ها روز به روز بر این محبوبیت می افزاید. شرکت گوگل به تازه گی با بروزرسانی تازه ای که به اشتراک گذاشته، حدود ۳۹ نقیصه از این سیستم عامل و همچنین ۱۵ مشکل بحرانی را رفع کرده است.

شرکت گوگل روز گذشته برای نخستین بار از این سیستم عامل به منظور بروزرسانی گوشی "نکسوس" پرده برداری کرده است انتظار می رود تا ۲۴ ساعت آینده این بروزرسانی به صورت عمومی قابل دریافت باشد.

این شرکت طبق اعلام رسمی از دو هفته گذشته، به برسی مشکلات و رفع نواقص این سیستم عامل پرداخته است تا نسخه بروزرسانی طراحی شده بتواند بسیاری از این معایب را پشتیبانی و حل کند. یکی از مهم ترین و در عین حال مشکل زا ترین نرم افزارهای برسی شده در اندروید را می توان نرم افزارهای رسانه ای و یا "Media" دانست. این نرم افزار گاهی با اختلال در کدهای تعریف شده مشکلاتی را بروز می داد که طبق گفته شرکت گوگل در بازطراحی جدید این نقیصه تا حد زیادی برطرف شده است. یکی دیگر از نقیصه های رفع شده در آخرین بروزرسانی را می توان " Dynamic Host Configuration Protocol " دانست که شرکت گوگل اذعان دارد کاربران در کار با این سیستم عامل به کمترین مشکل برخواهند خورد.

منبع: computerworld

ارسال نظر