موتو ایکس ۳ موتورولا (لنوو) با نمایشگر ۵ اینچی معرفی می‌شود

ظاهرا کمپانی موتورولا که هم اکنون زیرمجموعه‌ای از شرکت لنوو محسوب می‌شود، قصد دارد که در آینده نزدیک از گوشی هوشمندی جدید با نام موتو ایکس ۳ (Moto X3) رونمایی کند.

موتو ایکس ۳ موتورولا (لنوو) با نمایشگر ۵ اینچی معرفی می‌شود

اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند موتو ایکس ۳ به تازگی در سایت Zauba مشاهده شد. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر نشده و نامگذاری این محصول با عنوان موتو ایکس ۳ تا حد زیادی عجیب به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید آخرین نسخه از سری محصولات موتو ایکس موتورولا با نام اختصاصی Moto X Pure Edition معرفی شده بود و هیچگاه خبری از معرفی گوشی هوشمندی با نام موتو ایکس ۲ نشده بود. حال شاهد انتشار اطلاعات مربوط به گوشی هوشمندی با نام موتو ایکس ۳ هستیم و این موضوع تا حدی عجیب به نظر می‌رسد!

به گزارش کلیک، این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند موتو ایکس ۳ با نام تجاری این چنینی معرفی نشود و لقبی دیگر برای آن در نظر گرفته شود. در این بین پیش بینی شده که گوشی هوشمند مد نظر از صفحه نمایشی ۵ اینچی و با وضوح تصور اچ دی بهره‌مند شود. رم آن ۲ گیگابایتی بوده و احتمالا تراشه‌ای از سری محصولات میان رده مدیاتک در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمنا سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی هوشمند هم اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.

۱

مجددا اشاره می‌کنیم که صحت خصوصیات و ویژگی‌های فنی فوق ارائه شده به هیچ وجه تایید نشده‌اند و اطلاعات فوق تنها در حد یک حدس و گمان محسوب می‌شوند. اما در هر صورت شاهد انتشار نام گوشی هوشمند Moto X3 در سایت Zauba بودیم و مطمئنا در آینده نزدیک محصولی با این نام یا نامی مشابه از سوی برند موتورولا (لنوو) معرفی می‌شود.

منبع: phonearena

ارسال نظر