گلکسی A9 Pro سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ دقایقی پیش به طور رسمی گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro خود را در کشور چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند به یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گلکسی A9 Pro سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی کره‌ای سامسونگ در جریان رویداد MWC 2016 از پرچمداران جدیدش یعنی دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge رونمایی کرده بود. اما سری محصولات گلکسی S تنها محصولات محبوب برند سامسونگ محسوب نمی‌شوند. محصولاتی سری گلکسی A این شرکت هم از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده به بازار به شمار می‌روند. در این بین مدتی است که شایعات زیادی در رابطه با نسخه پرو گوشی گلکسی A9 منتشر می‌شد. انتظار داشتیم که این گوشی هوشمند در آینده نزدیک به طور رسمی معرفی شود و حال شاهد وقوع این امر بودیم.

به گزارش کلیک، سامسونگ دقایقی پیش به طور رسمی گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro را در کشور چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۶ اینچی و نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند است. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمنا این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این محصول اقدام کنند.

سامسونگ برای گوشی گلکسی A9 Pro سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام را در نظر گرفته که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین از نکات جالب طراحی این گوشی باتری آن است که ظرفیت و توانی معادل با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro سامسونگ به ترتیب از سنسورهایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو است.

گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro در رنگ‌های سفید، رزگلد و صورتی عرضه می‌شود و قیمت آن در کشور چین معادل با ۵۴۰ دلار در نظر گرفته شده است. این موضوع در حالی است که هم اکنون گوشی گلکسی A9 سامسونگ در بازارهای داخلی کشور چین با قیمت ۴۸۷ دلار به فروش می‌رسد. هنوز هیچ اطلاعات در رابطه با امکان و زمان عرضه این گوشی هوشمند در سای بازارهای جهانی منتشر نشده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر