هواوی احتمالا تولید و فروش قطعات اتوموبیل را آغاز می‌کند

رسانه کلیک - طبق گزارشاتی هواوی ممکن است به صنعت اتومبیل وارد شود چراکه تجربه هایی هم در این زمینه با برند های دیگر دارد. این شرکت ممکن است در ابتدا به تولید قطعات خودرو به پردازد.هواوی تکنولوژی، یک برنده معروف است که در صنعت الکترونیک مصرفی است. با این حال ، تخصص آن به همین جا ختم نمی شود زیرا در ارائه تجهیزات مخابراتی نیز پیشرو است و وقتی این خبر منتشر شد که این غول فناوری چینی ممکن است به زودی وارد بازار اتومبیل شود باعث سوپرایز همگان شد.

هواوی احتمالا تولید و فروش قطعات اتوموبیل را آغاز می‌کند

هواوی تکنولوژی ، یک برنده معروف است که در صنعت الکترونیک مصرفی است. با این حال ، تخصص آن به همین جا ختم نمی شود زیرا در ارائه تجهیزات مخابراتی نیز پیشرو است و وقتی این خبر منتشر شد که این غول فناوری چینی ممکن است به زودی وارد بازار اتومبیل شود باعث سوپرایز همگان شد.

در سال های اخیر تکنولوژی و ارتباط بین زمینه های مختلف نرمال شده است و این به خاطر پیشرفت در ماشین آلات و بهبود شبکه است.

ماشین های خودران یک حقیقت هستند و اتومبیل های هوشمند دارای جنبه های مختلف هوشمند و تعاملی نیز هستند. در چند وقت اخیر ، هوآوی به صنعت خودرو علاقه نشان داده است و هرگز پشتیبانی 5G برای وسایل نقلیه یا سایر فناوری های دیگر برای افزودن به وسیله نقلیه را فراموش نکرده است.

اما در حال حاضر به نظر می آید که این شرکت در حال جست و جو برای گسترش فعالیت خود در این زمینه جدید با افزایش پیشرفت، تولید و فروش قطعات اتوموبیل و دیگر سسیستم های هوشمند است.

طبق گزارش NetEase یک پیام ناگهانی نشان می دهد که این شرکت در حال افزایش سرمایه خود در زمینه صنعت اتومبیل است. به عبارت دیگر ، یک سرمایه گذاری جدید باعث می شود که هواوی از فناوری و تخصص ارتباطات خود در مورد وسایل نقلیه استفاده کند.

قبلا این شرکت با برند های دیگر برای مدل های خاص ماشین ها و حتی با وسایل نقلیه خودران نیز کار کرده است. بنابراین با تمام این تجربه ها ممکن است در زمانی که هنوز نامشخص این شرکت با با مارک جدید خود به صنعت خودرو وارد شود.

در نظر داشته باشید که هواوی به صراحت اهداف خود را در مورد ساخت قطعات اتوموبیل بیان نکرده است و باید برای بروزرسانی های بیشتر منتظر ماند.

ارسال نظر