منتظر عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead در سال جاری باشید

شاید یکی از جنبه های مهم بازی های ویدیویی، گرافیک آن ها نباشد چرا که عناوینی همانند The Walking Dead با وجود گرافیک نسبتا کارتونی، توانسته اند موفقیت بسیار خوبی را برای سازندگان به ارمغان بیاورند. سریال سینمایی مردگان متحرک و بازی ویدیویی این سریال از اول انتشار به خوبی در میان تماشاگران و گیمرهای دنیا محبوب شده اند و همیشه سازندگان را به تولید فصل جدید مشتاق تر می کنند. به تازگی طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، مدیر عامل استودیوی تل تیل گیمز خبر از انتشار فصل سوم بازی The Walking Dead داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

منتظر عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead در سال جاری باشید

سریال سینمایی مردگان متحرک و بازی ویدیویی این سریال از اول انتشار به خوبی در میان تماشاگران و گیمرهای دنیا محبوب شده اند و همیشه سازندگان را به تولید فصل جدید مشتاق تر می کنند. به تازگی طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، مدیر عامل استودیوی تل تیل گیمز خبر از انتشار فصل سوم بازی The Walking Dead داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، استودیوی تل تیل گیمز قصد عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead در سال میلادی جاری دارد. به تازگی آقای کوین برونر، مدیر عامل استودیوی تل تیل گیمز، در مصاحبه ای با Mashable خبر از عرضه فصل سوم بازی مردگان متحرک در سال میلادی جاری داد. ایشان فصل سوم بازی را سورپرایز کننده و غیر منتظره خطاب کرد و صل سوم این فرانچایز را فوق العاده دانست.

آقای Kevin Bruner در این مصاحبه اعلام کرد:

روشی که همیشه باعث موفقیت ما در کارها شده و آن را همیشه حفظ می کنیم، داستانی غیر منتظره، خلاقانه و جذاب است که به شیوه فوق العاده ای روایت می شود.

ایشان در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که تیم سازنده فصل سوم بازی The Walking Dead، از روش های جدیدی استفاده کرده اند که در گذشته شاهد این روش و آیتم ها نبودیم. این آیتم ها بدون شک مختص داستان بازی هستند چرا که پایه و اساس فرانچایز The Walking Dead، داستان غنی و عمیق آن است.

اگر شما یکی از طرفداران این فرانچایز باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی تل تیل گیمز در زمان انتشار فصل اول بازی The Walking Dead، سرورهای ابری دچار مشکل فراوانی بودند و گیمرها به این سرورها دسترسی نداشتند. حال آقای کوین برونر در این مصاحبه علاوه بر انتشار خبر فوق، اطلاعاتی در خصوص سرروهای ابری این بازی داد. ایشان ادعا کرد که در زمان انتشار فصل سوم، تمامی گیمرها می توانند به سرورهای ابری بازی دسترسی داشته باشند. تیم سازنده بازی مردگان متحرک در حال حاضر بر روی سرورهای ابری این بازی کار می کنند تا گیمرها بتوانند سیوها (Save) خودشان را از فصل اول به فصل سوم بازی انتقال دهند و در هنگام عرضه فصل سوم این بازی، مشکلاتی از قبیل عدم دسترسی به سرویس ابری و... وجود نداشته باشد.

همان طور که مطالع کردید، آقای کوین برونر صحبتی از تاریخ انتشار دقیق این فصل نکرد و به احتمال زیاد در تابستان سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead باشیم. در صورت انتشار هرگونه خبر، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت.

شایان به ذکر است که استودیوی تل تیل گیمز در حال حاضر بر روی عنوان The Walking Dead: Michonne نیز کار می کند. قسمت اول این بازی در تاریخ ۲۳ فوریه سال میلادی جاری برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس و کنسول های نسل هشتم و هفتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) منتشر شد. این بازی در مجموع شامل ۳ قسمت است که بزودی قسمت های بعدی نیز برای این عنوان ویدیویی عرضه می شود. این عنوان در شبکه استیم، ایکس باکس لایو، پلی استیشن و فروشگاه استودیوی تل تیل گیمز با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد. همچنین نسخه سیستم عامل اندروید و ای او اس این بازی نیز عرضه شده است.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead چیست؟ آیا شما در زمان عرضه این فصل، آن را بازی خواهید کرد؟ فرانچایز مردگان متحرک را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر