با آلپاد اسکلت خانه خود را به هر کجا می خواهید ببرید

تصور کنید ناگهان محل کار شما در شهر عوض شود. شاید به جای عوض کردن خانه تنها لازم باشد پاد یا اسکلت بیرونی محل زندگی خود را به جایی نزدیک محل کارتان منتقل کنید.

با آلپاد اسکلت خانه خود را به هر کجا می خواهید ببرید

به گزارش کلیک، این ایده را تنها افراد کمی داشته اند، کسانی مانند پروفسور دامپستر و جیمز لاو که آلپاد (Alpod) را طراحی کردند. آلپاد یک واحد خانه ۱۳*۳*۳ متری است که در آن ۱۴۶ متر مربع فضای زندگی وجود دارد. طرح خانه کمی شبیه به ماشین های جاده با گوشه های گرد و بدون چرخ است. خانه از آلومینیم ساخته شده و دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی توکار است. ایده استفاده از این طرح به عنوان فضای اولیه محل اقامت، اداره یا خانه ای برای تعطیلات است. دیوار های خانه از شیشه متحرک است که باعث می شود طبیعت و اطراف از داخل خانه نمایان باشند.

لاو در کنفرانسی اعلام کرد: آلپاد که به عنوان یک خانه پاد دارای تکنولوژی بالا طراحی شده ساکنان خود را با فضای داخلی پیشرفته احاطه می کند. فضای محل زندگی و نشیمن باز است و از خصوصیات پیشرفته کنترل محیط، نور پردازی خاص، پوشش شیشه ای تمام قد، پنجره های سقفی و تسهیلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه بهره می برد.

alpod_0031-970x647-c

پاد ها می توانند از نظر تنظیمات مختلف آن ها دسته بندی شوند شامل انواعی که می توان خانه های شخصی را از داخل این اسکلت بیرون کشید و چیز دیگری را جایگزین آن کرد.

منبع : digitaltrends

ارسال نظر