راهکاری برای مشاهده سابقه درخواست ها در فیسبوک

دریافت یک درخواست تصادفی در فیسبوک هم می تواند سرگرم کننده باشد و هم وحشت آور. اما حالا می توانید کسانی که شما را در این شبکه اجتماعی رد کرده اند، ببینید.

راهکاری برای مشاهده سابقه درخواست ها در فیسبوک

به گزارش کلیک، در اینجا یک راه ساده برای دیدن تمام افرادی که در طول تاریخ فعالیت و حضور شما در فیسبوک درخواست هایتان را رد کرده اند و نخواستند تا دوستتان باشند، معرفی می کنیم. این کار کمتر از ۶۰ ثانیه طول می کشد.

در این جا روشی سریع که به طور گسترده، به صورت آنلاین در حال اشتراک گذاری است، را معرفی می کنیم:

۱ - فیسبوک خود را بر روی یک مرورگر کامپیوتر باز کنید. ( نه بر رو موبایل)

۲ - تب درخواست دوستان یا "friend request" را انتخاب کنید.

۳ - مشاهده همه یا "view all" را در منوی آبشاری انتخاب کنید.

۴ - سپس بر روی نمایش درخواست های ارسالی یا "view sent requests" کلیک کنید.

بعد از طی این مراحل شما می توانید تمام کسانی را که فکر می کردید دوست شما هستند یا در جشن هایتان شرکت می کردند بشناسید، در حالی که شما را به عنوان دوست خود انتخاب نکرده اند. بنابراین اگر از ارسال درخواست شما ۶ سال می گذرد و آن شخصی که شما درخواست دوستی را برایش ارسال کردید هنوز آن را تایید نکرده است، پس احتمالا زمان خوبی است که درخواست خود را پس بگیرید.

آیا شما به فیسبوک معتاد هستید؟ می تواند یک توضیح کاملا معقول و منطقی برای این اتفاق وجود داشته باشد. دانشمندان بر این باورند که برخی از مردم به سادگی مشتاق هستند تا اطلاعات بیش از حدی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند .

مطالعات دکتر دارمشی نشان داد افرادی که علاقه دارند اطلاعات مربوط به خود را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، منطقه ای از مغزشان که مسئول شناخت مسائل اجتماعی و پردازش های مربوط به آن است، دچار مشکل شده و باید تحت مراقبت های پزشکی خاص قرار بگیرند.

منبع: independent

ارسال نظر