نوت‌بوک‌های شیائومی طی نیمسال دوم ۲۰۱۶ رونمایی می‌شوند

به گزارش کلیک، ظاهرا شیائومی قصد دارد که در آینده نزدیک نوت‌بوک‌های اختصاصی برند خود را معرفی و روانه بازار کنید. تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده از به تاخیر افتادن عرضه این محصولات و احتمال معرفی آن‌ها در نیمسال دوم ۲۰۱۶ خبر می‌دهد.

نوت‌بوک‌های شیائومی طی نیمسال دوم ۲۰۱۶ رونمایی می‌شوند

کمپانی چینی شیائومی از جمله برندهای چینی بوده که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است. این شرکت هم اکنون یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های چینی تولید کننده گوشی محسوب می‌شود. محصولات شیائومی عمدتاً محصولاتی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. عملکرد این برند چینی در سال ۲۰۱۵ بسیار عالی بوده و پیش بینی می‌شود که این روند در سال ۲۰۱۶ نیز حفظ گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیائومی یک شرکت نوپا است! این بند چینی در روز ششم ماه آوریل سال ۲۰۱۰ به طور رسمی پایه‌گذاری شد و شروع به کار کرد، بنابراین به زودی شیائومی جشن تولد شش سالگی‌ خود را برگزار می‌کند.

به گزارش کلیک، شیائومی به منظور ادامه پیشرفت‌هایش قصد دارد که تنوع محصولاتش را نیز گسترش دهد. هم اکنون این برند چینی برای روز بیست و نهم ماه مارس رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته و گفته می‌شود که در جریان این رویداد شاهد رونمایی از چند گوشی هوشمند میان رده برند شیائومی خواهیم بود. اما اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش گفته شد که شیائومی به سختی در تلاش است تا به زودی شروع به طراحی، تولید و عرضه نوت‌بوک‌های اختصاصی خود نماید. طبق شایعات پیشین منتشر شده در این رابطه ادعا شد که شیائومی احتمالا در سال ۲۰۱۶ وارد این عرصه می‌شود و نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های اختصاصی برند خود را روانه بازار می‌کند. اما طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی‌های شیائومی به منظور ورود به این بازار با تاخیر کوتاهی مواجه شده و نهایتا شیائومی طی نیمسال دوم ۲۰۱۶ از نوت‌بوک‌های اختصاصی خود رونمایی می‌کند.

اطلاعات فوق و جدید به دست آمده از سوی منعی تایوانی منتشر شده که ظاهرا همکاری مستقیمی با کمپانی شیائومی دارد. این منبع مدعی شده که اولین نوت‌بوک برند شیائومی طی شش ماه دوم سال جاری رسما معرفی می‌شود، اما تا پیش از آن و در شش ماه نخست امسال شاهد عرضه نوت‌بوکی از سوی شیائومی نخواهیم بود. تولید گسترده نوت‌بوک‌های شیائومی از ماه می آغاز می‌شود و پیش بینی شده که طی ماه ژوئن شاهد عرضه این محصولات باشیم. بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا اولین نوت‌بوک برند شیائومی از صفحه نمایشی ۱۲٫۵ اینچی بهره‌مند می‌شود و منبع تایوانی ارائه کننده این خبر مدعی شده که این نوت‌بوک به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بهره‌مند خواهد بود.

شرکت Inventec پیش از این اخبار مربوط به برنامه‌ریزی‌های شیائومی به منظور رونمایی از نوت‌بوک‌های اختصاصی برند خود را منتشر کرده بود، اما هم اکنون از تاخیر به وجود آمده در عرضه آن‌ها خبر می‌دهد. این منبع هیچ اشاره‌ای به دلیل تاخیر ایجاد شده نداشته، اما پیش بینی می‌کنیم که شیائومی در تلاش است تا نوت‌بوک‌هایش را از هر نظر با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار کند و این امر منجر به ایجاد تاخیر در عرضه این محصولات شده است. کمپانی Inventec مدعی شده که نوت‌بوک‌های شیائومی از نظر سخت افزاری محصولاتی قدرتمند خواهند بود. این منبع از بهره‌مندی این نوت‌بوک‎‌ها از رم ۸ گیگابایتی و پردازنده‌های سری i7 اینتل خبر داده و در عین حال عنوان داشته که لپ‌تاپ‌های شیائومی از نظر قیمتی محصولاتی کاملا مقرون به صرفه هستند.

بدون تردید عرضه لپ‌تاپ‌های با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند منجر به افزایش محبوبیت شیائومی و نهایتا افزایش فروش محصولات این برند چینی شود. هم اکنون برندهای چینی دیگری نیز در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ها فعالیت دارند که اصلی‌ترین آن‌ها کمپانی لنوو است. به نظر شما آیا شیائومی می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند؟ ورود شیائومی به عرصه طراحی و تولید نوت‌بوک‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر