تعبیه صندلی تختخواب شو در وانت فورد F-150 مدل 2021

رسانه کلیک - شرکت خودروساز فورد قصد دارد تا طراحی داخلی وانت فورد F-150 را به گونه‌ای جذاب و متفاوت انجام دهد. قرار است تا 25 ژوئن شرکت خودروسازی فورد از مدل 2021 فرود F-150 رونمایی کند.

تعبیه صندلی تختخواب شو در وانت فورد F-150 مدل 2021

به همین دلیل در بیشتر خبرگزاری‌ها جزئیات بیشتری از این خودرو هر روز منتشر می‌شود. اما مهم‌ترین خبری که در برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده است حاکی از این است که فورد در f-150 صندلی‌های تختخواب شو تعبیه کرده است. به گفته این منابع آگاه شاید فورد جدید بتواند برای بسیاری نقش خانه دوم را ایفا کند.

شاید انتشار خبر تعبیه صندلی‌های تختخواب شو در وانت فورد جنجال بزرگی به پا کرده باشد اما نکته مهم این است که چند نفر از رانندگان این وانت قرار است در آینده در ماشین خود بخوابند؟

بر اساس گزارش‌های واصله، طراحان فورد بیشترین تمرکز خود را روی طراحی داخلی این وانت قرار داده‌اند و عکس‌هایی که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است همگی این گزارش‌ها را تائید می‌کنند. آنچه در تصاویر منتشر شده مشخص است، نمای ظاهری وانت فورد F-150 تغییرات جزئی داشته است؛ اما در کابین این وانت یک صفحه نمایش بزرگ تعبیه شده است و در کنار آن یکسری ابزارهای دیجیتال قرار داده ‌شده است. برای به روز‌رسانی نرم‌افزاری این ابزارها از تکنولوژی Over-the-air استفاده شده است.

فورد F-150 یکی دیگر از آپشن‌های جذابی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده ‌است، تعبیه یک ژنراتور در این وانت است. این ژنراتور به رانندگان اجازه می‌دهد تا از تجهیزات الکتریکی در داخل این وانت استفاده کنند. به علاوه برای موتور این خودرو آپشن‌های زیادی در نظر گرفته شده است؛ مثل موتور 8 سیلندر بنزینی 5.0 لیتری. همچنین خریداران می‌توانند این وانت را با موتور دیزلی 3 لیتری Power Stroke 6 سیلندری نیز خریداری کنند. در این وانت از یک موتور کمکی برقی نیز استفاده شده است به همین دلیل می‌توان گفت این وانت یک وانت هیبریدی است.

ارسال نظر