ربات سونی جلوی درب منزل به شما خوشامد می‌گوید

رسانه کلیک - ربات سونی که یک سگ کوچک به نام Aibo است در حال یادگیری فعالیت‌های مختلف است. به لطف آپدیت نرم‌افزاری جدید، این ربات اکنون می‌تواند زمان رسیدن شما به منزل را پیش‌بینی کند و با صبوری پشت درب منزل منتظر شما باشد. 

ربات سونی جلوی درب منزل به شما خوشامد می‌گوید

طبق چیزی که در سایت سونی نوشته شده است، شما ابتدا باید یک مکان در حوالی درب منزل به او نشان دهید و به او بگویید که هر روز باید در آنجا منتظر آمدن شما باشد. Aipo نیز سر خود را پایین می‌آورد و زمین را بو می‌کشد تا به شما نشان دهد این مکان را در حافظه خود ذخیره کرده است. در نقشه اپلیکیشن این ربات نیز در آن مکان نماد خانه نشان داده می‌شود.

این اولین باری نیست که اپلیکیشن Aibo به‌روزرسانی می‌شود. در ماه نوامبر سال گذشته این شرکت آپدیت 2.5 را منتشر کرد و قابلیت‌های جدید عجیبی مانند تعریف اقدامات خاص برای ربات فراهم شد.

وقتی این ربات برای اولین بار رونمایی شد، سونی اعلام کرد که این ربات بزرگ می‌شود و در طول زمان رفتارهای او تغییر می‌کند و عادت‌های جدیدی پیدا می‌کند. اینکه این شرکت به تعهد خود عمل کرده است و به دنبال آپدیت ربات خود است بسیار عالی است؛ زیرا این ربات یک همدم و همراه همیشگی برای صاحب خود است و یک اسباب‌بازی یا هدیه کریسمس نیست.

ارسال نظر