با گوگل به سفر بروید

شرکت گوگل با طراحی یک موتور جستجو به کاربران این امکان را داده است تا به آسانی مقصد سفر خود را تعیین کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند.

با گوگل به سفر بروید

به گزارش کلیک، این روزها برای بسیاری از افراد برنامه ریزی سفر یکی از مشکل ترین و در عین حال گیج کننده ترین کارها به شمار می رود. شرکت گوگل با طراحی یک موتور جستجو بر روی تلفن همراه این مشکل را برای بسیاری از افراد حل کرده است. از قیمت هتل ها و پرواز گرفته تا نرخ تاکسی های منطقه و تصاویر مکان های دیدنی!

موتور جستجو "Google Destinations" با اتصال به جستجوگر اصلی این امکان را فراهم کرده، تا با تنها یک جستجوی ساده به تمامی اطلاعات مرتبط دست یابید. برای مثال اگر برای تعطیلات شما در جستجوی منطقه ای با امکاناتی نظیر موج سواری هستید، کافیست کلیدواژه مورد نظر را در این موتور جستجو بنویسید تا لیستی از بهترین مناطق برای شما آماده شود. در پی اعلام گزارش رسمی از شرکت گوگل، بیش از ۵۰ درصد اطلاعات مورد نیاز افراد درمورد سفر و امور مرتبط با آن، در طی سال گذشته از طریق موتور جستجو گوگل، جستجو و استفاده شده است. حال آنکه این میزان بالای جستجو، مدیران را برآن داشته تا با اختصاص یک موتور جستجو تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهد. با شروع به کار این موتور جستجو در حال حاضر ۲۱۰ کشور در لیست اطلاعاتی آن وجود دارد که از بزرگترین تا کوچکترین جزئیات یک سفر خوب را در برمی گیرد. برای مثال اگر شما منطقه ای را برای سفر در نظر گرفته باشید اما اطلاعاتی از جزئیات منطقه مورد نظر در اختیار شما نباشد، "Google Destinations" به آسانی تمامی جزئیات را در ختیار شما قرار می دهد. از امکان دیدنی گرفته تا نقشه خیابان های شهر.

شرکت گوگل با استفاده از کاملترین جزئیات سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد، به عنوان مثال پس از ارائه نمونه تصاویر، ویژگی ها و موارد مرتبط اگر علاقه مند به ثبت و رزرو بلیط شده باشید، این موتورجستجو شما را مستقیما به سایت فروش بلیط متصل می کند. همچنین "Google Destinations" در ادامه ارائه خدمات خود به پیشنهاد بهترین قیمت ها در زمینه رزرو هتل و بلیط هواپیما و نیز ارزان ترین فصل سفر به مناطق را به شما پیشنهاد می دهد.

در حال حاظر نمونه آزمایشی این موتور جستجو در آمریکا به بهره برداری رسیده است. در ادامه این شرکت قصد دارد با گسترش خدمات معرفی این موتور جستجو را به بهره برداری بین المللی بگذارد.

منبع: techcrunch

ارسال نظر