نمایشگاه جیتکس 2019 فردا شروع به کار خواهد کرد

رسانه کلیک - نمایشگاه جیتکس 2019 از فردا در دبی شروع به‌کار خواهد کرد. در این رویداد فناوری، شرکت‌های ایرانی نیز حضور خواهند داشت.

نمایشگاه جیتکس 2019 فردا شروع به کار خواهد کرد

نمایشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات جیتکس پیرامون موضوعات روز دنیاى کامپیوتر و آخرین دستاوردهاى فناورى با حضور نمایندگانى از کشورهاى مختلف جهان از قاره‌هاى آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا هر ساله در مرکز تجارت جهانى شهر دبى در کشور امارات متحده عربى جهت محصولات گوناگون نظیر تکنولوژى صوتى، لوازم جانبی، بازی های رایانه‌ اى، سخت‌ افزار و نرم‌ افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناورى و لپتاپ برگزار مى‌ شود که همواره با کنفرانس ها و سخنرانى همراه بوده و هزاران نفر بازدیدکننده از سراسر جهان را به خود جلب مى‌کند.

جیتکس در حال راه‌اندازى بزرگترین جنبش جهانى شرکت هاى نوپا و نوآور محسوب می شود. توانمندسازى کارآفرینان بیش از ۳۵ کشوراز طریق ارائه موفقیت هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب بازار، برقرارى ارتباط آن ها با بیش از ۴۰۰ سرمایه‌ گذار و ۲۰ هزار مدیر ارشد اجرایى از جمله اهداف برگزارى این نمایشگاه است.

برخلاف سال گذشته، امسال پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس 2019 حضور نخواهد داشت؛ با این حال شرکت ها به صورت مستقل در آن شرکت می کنند. حضور در قالب پاویون مزایایی دارد که از جمله آن فعال بودن صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در این حوزه است و از سوی دیگر جنبه‌ برندسازی آن را نیز نباید از یاد برد. ضمن اینکه حضور شرکت‌ها زیر چتر یک پاویون، به طور قطع باعث کاهش هزینه‌ های حضور در نمایشگاه های تخصصی می‌ شود.

سال گذشته پاویون جمهوری اسلامی ایران در جیتکس ۲۰۱۸، با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۸ شرکت دانش‌بنیان و ۲۳ استارتاپ فعال در حوزه دانش‌بنیان، ‌خلاق و فناور برپا شده بود که در قالب آن، شرکت‌ها و مجموعه‌هایی در حوزه هوش مصنوعی، ‌رایانه، نرم‌افزار، نرم‌افزارهای تلفن همراه،‌ بازی‌های رایانه‌ای، تلفن‌های همراه و زیرساخت و فناوری‌های نوین ارتباطی دستاوردهای جدید خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر