گوگل به دنبال استخدام مهندس در سنگاپور است

گوگل به منظور ساختن خطی که هدفش دسترسی سریع تر و راحت تر بیشتر مردم در سطح جهان است، تصمیم گرفته گروه مهندسی جدیدی را در سنگاپور برای نزدیک شدن به میلیاردها کاربر آنلاین دیگر تشکیل بدهد.

گوگل به دنبال استخدام مهندس در سنگاپور است

به گزارش کلیک، سزار سنگوپتا (Caesar Sengupta) نایب رئیس گروه میلیاردها کاربر بعدی گوگل، در وبلاگی توضیح داده است که اکثر 300 میلیون کاربری که برای اولین بار از سال قبل آنلاین شدند، از نقاط مختلفی مانند هند، اندونزی و فیلیپین، تجربیات محاسباتی بسیار متفاوتی را نسبت به آن چه که خیلی از ماها با آن رشد کردیم داشتند. و تجربیات آنها چیزهایی نبود که خدمات گوگل در اصل به آن منظور طراحی کرده باشد.
در بسیاری از موارد تنها کامپیوتری که این افراد به آن دسترسی داشتند، گوشی های هوشمند ارزان قیمت بود.
در این نقاط، اتصال به طور مستمر میسر نیست و هزینه اش در مقایسه با درآمدشان نسبتا زیاد است. علاوه بر این بسیاری از آن ها مطالب مناسب در دسترسی را که به زبان خودشان باشد نمی یابند.
سنگوپتا نوشته است: این ها مشکلاتی نیستند که به راحتی قابل حل باشند اما ما می خواهیم در رویارویی با آن ها عملکرد بهتری را از خودمان نشان دهیم. به همین دلیل است که ما گروه مهندسی جدیدی را در سنگاپور ایجاد کرده ایم تا به میلیاردها کاربر دیگر که قرار است آنلاین شوند نزدیکتر شویم و محصولاتی که بکارشان می آید را توسعه دهیم.
گوگل برنامه ریزی کرده که گروه کارش را به ترتیب زیر آغاز کند:

  1. گروهی از pie.co خواهند آمد - گروه سنگاپوری که اخیرا به وسیله گوگل بکار گرفته شده - تا در شروع کار به گروه مهندسی جدید محلی گوگل کمک کنند.
  2. گوگل برای کار در سنگاپور به طور فراگیری هم مهندس جوان و هم با تجربه را استخدام می کند.
  3. شرکت دوره کارآموزی 12 هفته ای را برای دانش آموزان با استعداد سنگاپوری در استرالیا برنامه ریزی خواهد کرد.
  4. گوگل پذیرای مهندسانی از سرتاسر جهان که "علاقه شدیدی به سنگاپور دارند، می خواهند به خانه بازگردند یا علاقه مندند سنگاپور را وطنشان بدانند" خواهد بود.

سنگوپتا در توضیح این که چرا سنگاپور انتخاب شده است، نوشت: از بسیاری جهات سنگاپور بهترین نقطه برای انجام این کار می باشد. اتصال بسیار خوبی با بعضی از سریعترین اینترنت های جهان دارد و در مرکز ناحیه ای است که نیمی از کاربرهای فعلی اینترنت جهان در آن قرار دارند، و هر روزه کاربرهای اینترنتی تازه وارد بیشتری، نسبت به نقاط دیگر دنیا، وارد می شوند."
در ادامه گفت: امیدواریم از طریق گروه مهندسی جدیدمان و کارهایی که به وسیله بسیاری از مهندسان دیگر گوگل در سراسر دنیا انجام شده است، بتوانیم در ماموریت مان که سازماندهی اطلاعات جهانی و مفید و دردسترس کردن آن برای تمام مردم جهان است پیشرفت کنیم.

منبع: humanresourcesonline

ارسال نظر