هواویی غول های دنیای موبایل را پشت سر خواهد گذاشت

شرکت هواویی یکی از بزرگترین برندهای تولید و طراحی گوشی های هوشمند، در رتبه سوم محبوبیت و فروش جهانی قرار دارد. این شرکت مدعیست، تا 5 سال آینده به جایگاه اول خواهد رسید. 

هواویی غول های دنیای موبایل را پشت سر خواهد گذاشت

شاید امروزه در آمریکا و کشورهای اروپایی، هواویی به عنوان یک برند مطرح در تولید گوشی به حساب نیاید، ولیکن این برند مطرح توانسته جایگاه خود را در رتبه سوم نگه دارد. "ریچارد یو" مدیر فروش شرکت چینی هواویی طی مصاحبه ای اعلام کرده است این برند تا 5 سال آینده به جایگاه اول خواهد رسید. طبق گفته های ریچارد یو این شرکت چینی هنوز به جایگاه اصلی فروش خود در آمریکا نرسیده است. چناچه این شرکت قصد تصاحب بازارهای آمریکا را داشته باشد، باید تمرکز اصلی در سرمایه گذاری را بر روی فروش اینترنتی و ترانزیت محصولات داشته باشد، که به گفته مدیران ارشد این شرکت تا اواخر سال 2016 این سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

به گزارش کلیک، یکی دیگر از مشکلاتی که شرکت هوایی با آن دست و پنجه نرم می کند، رقابتی ست که با دو غول تکنولوژی گوشی های همراه دارد. شرکت سامسونگ و اپل به عنوان بزرگترین قطب های فناوری روز در دنیا شناخته می شوند. اما مدیران این شرکت حتی این چالش را نیز کوچک شمرده و اذعان داشتند، منتظر درخشش هوایی در آینده ای نه چندان دور باشیم.

طی این برنامه ریزی، شرکت هوایی معتقد است تا سال 2019 جایگاه محبوبیت و فروش خود را به رتبه دوم خواهد رساند و این درحالیست که تا 5 سال آینده هوایی یکی از مطرح ترین برند های فناوری روز خواهد بود.

منبع: androidauthority

ارسال نظر