تصاویر و مشخصات تبلت MediaPad T2 Pro 10 هوآوی فاش شد

دقایقی پیش شاهد انتشار تصاویر و مشخصات فنی تبلت جدید MediaPad T2 Pro 10 هوآوی بودیم. احتمالا این تبلت تا ساعاتی دیگر و در جریان کنفرانس مطبوعاتی هوآوی به طور رسمی معرفی می‌شود.

تصاویر و مشخصات تبلت MediaPad T2 Pro 10 هوآوی فاش شد

کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 ظرف مدت زمان کمتر از 24 ساعت دیگر به طور رسمی در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. پیش از برگزاری این رویداد شاهد برپایی کنفرانس‌های مطبوعاتی برندهای مختلف و بزرگ شرکت کننده در این نمایشگاه خواهیم بود. هوآوی از جمله کمپانی‌هایی است که در این رویداد حضور پیدا می‌کند و کنفرانس مطبوعاتی‌اش چیزی در حدود 6 ساعت دیگر رسما برگزار خواهد شد. اما با توجه به اینکه این کمپانی در نمایشگاه CES 2016 (ماه قبل) از فبلت میت 8 رونمایی کرد، بعید می‌دانیم که پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند پی 9 را به نمایشگاه MWC 2016 بیاورد. از اینرو هنوز مشخص نیست که دقیقا هوآوی برای MWC 2016 چه تدابیری را اندیشیده و از چه محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. اما دقایقی پیش شاهد انتشار تصاویر و مشخصات یک تبلت اختصاصی با نام MediaPad T2 Pro 10 بودیم که ظاهرا هوآوی در کنفرانس پیش رو از آن پرده‌برداری خواهد کرد.

به گزارش کلیک، تبلت MediaPad T2 Pro 10 هوآوی احتمالا از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 615 کوالکام خواهد بود. رم این محصول ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. ظاهرا دستگاه از اتصال حافظه جانبی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد و بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند با اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه اقدام کنند.

1

تبلت جدید MediaPad T2 Pro 10 هوآوی احتمالا از سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر اشاره‌ بیشتری به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول نشده، همچنین باید در نظر داشته باشید که مشخصات فوق هم نمی‌توانند به طور قطعی صحیح باشند. با این وجود تقریبا مطمئن هستیم که در کنفرانس مطبوعاتی پیش رو، یکی از محصولاتی که توسط هوآوی معرفی می‌شود تبلت MediaPad T2 Pro 10 خواهد بود.

علاوه بر این تبلت، احتمالا هوآوی در کنفرانس مطبوعاتی خود از یک تبلت هیبریدی با قابلیت بوت دوگانه نیز رونمایی می‌کند. ظاهرا این محصول به طور اختصاصی با نان میت‌بوک (MateBook) معرفی خواهد شد و سیستم عامل آن در زمان راه‌اندازی توسط کاربر قابل انتخاب می‌باشد. تبلت MediaPad T2 Pro 10 هم به نظر محصولی میان رده می‌آید که احتمالا هوآوی آن را با قیمتی مقرون به صرفه در بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد. در هر صورت اگر تمایل دارید که اخبار مرتبط با محصولات جدید هوآوی در MWC 2016 را به طور دقیق و آنی دنبال کنید، با کلیک و پوشش اختصاصی ما از کنگره جهانی موبایل 2016 همراه باشید. کنفرانس مطبوعاتی هوآوی چیزی در حدود 6 ساعت دیگر رسما برگزار می‌شود.

2

منبع: androidheadlines

ارسال نظر