احتمال معرفی نوت‌بوک هیبریدی هوآوی در MWC 2016

مدیر عامل کمپانی هوآوی آقای یو چنگ دونگ (Yu Chengdong) ساعاتی پیش تیزری را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که توجه بسیاری از افراد را به سمت رو سوی خود جلب کرده است. ظاهرا هوآوی نوت‌بوک هیبریدی خود را به MWC 2016 می‌آورد.

احتمال معرفی نوت‌بوک هیبریدی هوآوی در MWC 2016

هوآوی که در سال 2015 عملکردی عالی داشته برای سال 2016 میلادی برنامه‌ریزی‌های دقیق‎‌تری دارد. چندی پیش گفته شد که این برند چینی قصد دارد که یک نوت‌بوک هیبریدی یا دو کاره جدید را به بازار عرضه کند. طبق شایعات منتشر شده، این نوت‌بوک احتمالا Huawei MateBook نام داشته و از قلم نوری اختصاصی بهره‌مند می‌شود. حال انتشار تیزری از سوی آقای یو چنگ دونگ مدیر عامل شرکت هوآوی در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منجر شده که بسیاری از افراد بر این باور باشند که هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل پیش رو یا همان رویداد MWC 2016 از میت‌بوک رونمایی می‌کند.

به گزارش کلیک، تیزر تبلیغاتی که آقای یو چنگ دونگ منتشر کرده مفهموی جنجال‌برانگیز را به همراه دارد. در این تیزر به روز و ساعت برگزاری کنفرانس مطبوعاتی هوآوی اشاره مستقیمی شده و قلمی نمایش داده شده که جمله "The New Style of Business"را نوشته است. معادل فارسی این جمله را می‌توانید "سبک جدیدی از تجارت" عنوان کرد. با توجه به اینکه در تیزر یک قلم قابل مشاهده است می‌توان آن را نمادی برای قلم نوری نوت‌بوک اختصاصی هوآوی در نظر گرفت. همچنین شعار "سبک جدیدی از تجارت" هم کاملا نشان می‌دهد که هوآوی وارد عرصه جدیدی از تولیدات خواهد شد که می‌توانند لپ‌تاپ‌ها یا نوت‌بوک‌های اختصاصی این برند باشند.

1

طبق گزارشات پیشین منتشر شده، احتمالا میت‌بوک هوآوی از صفحه نمایشی 12.9 اینچی بهره‌مند می‌شود و محصولی هیبریدی خواهد بود. شما با استفاده از صفحه کلید اختصاصی آن می‌توانید کارایی یک لپ‌تاپ را از آن به دست آورید و با استفاده از صفحه نمایش لمسی آن نیز عملکرد و کاربرد یک تبلت را در اختیار خواهید داشت. همچنین گفته شده که میت‌بوک هوآوی احتمالا به قابلیت بوت دوگانه مجهز می‌شود که به موجب آن کاربر می‌توان در زمان بوت دستگاه هر یک از سیستم عامل‌های اندروید و یا ویندوز را به طور دلخواه اجرا کند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده، اما در آینده نزدیک و طی کنفرانس اختصاصی هوآوی در روز بیست و یکم ماه فوریه همه چیز آشکار می‌شود. به نظر شما آیا هوآوی در رویداد MWC 2016 از میت‌بوک هیبریدی و مجهز به قابلیت بوت دوگانه خود رونمایی می‌کند؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر