نسخه بعدی Call of Duty رسما تایید شد

بدون تردید یکی از بهترین و محبوب ترین عناوین ویدیویی تاریخ، فرانچایز Call of Duty است که کمپانی اکتیویژن سالانه نسخه جدیدی از این سری را منتشر می کند. نسخه های اولیه این فرانچایز بیشتر حال و هوای زمان جنگ جهانی را برای گیمرها به ارمغان آورده و پس از گذشت مدت ها، این کمپانی بر روی جنگ های مدرن و حال تمرکز کرد. دو سالی می شود که کمپانی اکتیویژن علاقه زیادی به جنگ های آینده پیدا کرده و این امر مورد نارضایتی برخی از طرفداران این فرانچایز نیز شده است. حال به تازگی بر اساس خبری که خیلی هم تعجب برانگیز نیست، کمپانی Activision نسخه جدید بازی کال اف دیوتی را به صورت رسمی تایید کرد! طبق این خبر، در اواخر سال میلادی جاری شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز محبوب خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه بعدی Call of Duty رسما تایید شد

نسخه های اولیه این فرانچایز بیشتر حال و هوای زمان جنگ جهانی را برای گیمرها به ارمغان آورده و پس از گذشت مدت ها، این کمپانی بر روی جنگ های مدرن و حال تمرکز کرد. دو سالی می شود که کمپانی اکتیویژن علاقه زیادی به جنگ های آینده پیدا کرده و این امر مورد نارضایتی برخی از طرفداران این فرانچایز نیز شده است. حال به تازگی بر اساس خبری که خیلی هم تعجب برانگیز نیست، کمپانی Activision نسخه جدید بازی کال اف دیوتی را به صورت رسمی تایید کرد! طبق این خبر، در اواخر سال میلادی جاری شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز محبوب خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی نامدار اکتیویژن گزارش سال مالی شرکت را منتشر کرد که در این گزارش مالی شاهد عرضه نسخه جدیدی از فرانچایز Call of Duty هستیم. به احتمال زیاد این بازی در تعطیلات سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود که استودیوی Infinity Ward، سازنده سری محبوب Modern Warfare، وظیفه ساخت این نسخه را برعهده دارد.

آخرین فعالیت استودیوی اینفینیتی وارد به بازی Call of Duty Ghost باز می گردد که در تاریخ 5 نوامبر سال میلادی 2013 برای کنسول های نسل هشتم و هفتم ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر شد.

متاسفانه کمپانی اکتیویژن هنوز جزئیات و اطلاعاتی از نسخه جدید بازی کال اف دیوتی ارائه نکرده و فقط این بازی را یک عنوان "متفاوت و خلاقانه" می داند! البته این کمپانی انتظار ندارد که نسخه جدید بازی Call of Duty بتواند به فروش بی نظیر Call of Duty Black Ops III دست پیدا کند چرا که میزان فروش بازی بلک اپس 3، بسیار بالا بود. به هر حال انتظار می رود که امسال سال خوبی برای کمپانی اکتیویژن باشد چرا که با عرضه بسته های الحاقی و پولی برای بازی بلک اپس 3 و همچنین انتشار نسخه جدید از فرانچایز Call of Duty، درآمد خوبی بدست خواهد آورد.

https://static3.click.ir/servev2/NGYyYwuWziFI/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

همچنین در این گزارش آمده است که بازی جدید Skylanders در سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص در دسترس نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از این عنوان باشیم.

همان طور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، تمامی این خبرها توسط گزارش مالی کمپانی اکتیویژن منتشر شده و به همین خاطر نگاهی به درآمد این کمپانی می اندازیم. بر اساس اطلاعات نوشته شده در این گزارش، درآمد کمپانی اکتیویژن بلیزارد در سال ۲۰۱۵ معادل 62.4 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته میلادی کاهش یافته چرا که این کمپانی در سال 2014 درآمدی معادل 81.4 میلیارد دلار داشته است.

درآمد کمپانی اکتیویژن بلیزارد در سه ماه آخر سال 2015، معادل 12.2 میلیارد بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، (درآمد 21.2 میلیارد دلار) دچار افت شده است. البته میزان درآمد این کمپانی از فروش دیجیتالی در سه ماهه آخر معادل 780 میلیون دلار بوده که یک رکورد جدیدی محسوب می شود. (در مقایسه با سال گذشته نزدیک 14 درصد افزایش داشته است)

آخرین و جدیدترین بازی فرانچایز کال اف دیوتی، Call of Duty: Black Ops III نام دارد که توسط استودیوی Treyarch توسعه یافته و در تاریخ 6 نوامبر سال میلادی 2015 برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردیده است. این نسخه توانست موفقیت بسیار زیادی را برای اکتیویژن به همراه بیاورد چرا که توانسته به مدت 8 هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا قرار بگیرد و هیچ عنوانی توان رقابت با آن را تا به امروز نداشته است. البته برخی از منتقدان و گیمرها از بخش تک نفره این بازی راضی نیستند و علت موفقیت آن را، بخش مولتی پلیر جذاب و هیجان انگیز می دانند.

در حال حاضر کمپانی اکتیویژن در تلاش حفظ درآمد خود از سری کال اف دیوتی است. رسانه کلیک در صورت انتشار هرگونه جزئیات و اطلاعات از نسخه جدید این فرانچایز، آن را برای شما تهیه خواهد کرد. همراه ما باشید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه بعدی بازی Call of Duty چیست؟ آیا جنگ های این نسخه نیز در آینده اتفاق می افتد و یا یا کمپانی اکتیویژن به ساخت جنگ های آینده و مدرن پایان خواهد داد؟ شما آخرین نسخه این فرانچایز را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر