تاریخ رونمایی از آیفون 5se و آیپد ایر 3 فاش شد

اپل قصد دارد دو محصول جدید خود را در تاریخ سه شنبه 15 مارچ طی مراسمی به نمایش بگذارد. در همین راستا پیش بینی می شود چند روز پس از رونمایی، آیفون 5se و آیپد ایر 3 به بازارهای جهان راه یابند.

تاریخ رونمایی از آیفون 5se و آیپد ایر 3 فاش شد

به گزارش کلیک، اپل که بر اساس شایعات قرار بود از طراحی های جدید گوشی های آیفون خود به زودی رونمایی کند، طی اعلام رسمی، تاریخ 15 مارچ را برای این رویداد مهم در دنیای تکنولوژی تایید کرد.

اپل همچنین اظهار داشت این دو محصول جدید پس از رونمایی رسمی در تاریخ 15 مارچ، با اختلاف تنها 3 روز در تاریخ 18 مارچ راهی بازارهای جهانی خواهند شد. اگرچه این شرکت اذعان داشت همچنان امکان تغییر در برنامه معرفی این دو محصول وجود دارد، اما دوست داران این برند بین المللی بی صبرانه منتظر این رویداد بزرگ هستند.

پیش بینی می شود آیفون5se نمونه تکمیل شده از آیفون 5s باشد، با این تفاوت که در محصول جدید شاهد کیفیت بسیار بالای دوربین و همچنین شاخصه های گوشی آیفون6 باشیم. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که آیپدایر3 نیز نمونه تکمیلی و پیشرفته آیپد پرو با ویژگی هایی خاص از جمله پورت مخصوص گجت های هوشمند و همچنین پشتیبانی از قلم هوشمند است.

منبع: technobuffalo

ارسال نظر