اپل آیفون 7 را به اسپیکر دوبل مجهز می‌کند

ظاهرا اپل قصد دارد که آیفون 7 خود را به اسپیکر دوبل مجهز کند و از این طریق توانایی پخش صوتی این محصول را به شکل محسوسی تقویت نماید. اما اسپیکر ثانویه این گوشی در چه قسمتی از بدنه دستگاه تعبیه می‌شود؟

اپل آیفون 7 را به اسپیکر دوبل مجهز می‌کند

علارغم اینکه هنوز زمان بسیار زیادی را تا رونمایی رسمی اپل از آیفون‌های جدیدیش یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باقی مانده، هر روز شایعات و اخبار گسترده‌ای در رابطه با این محصولات منتشر می‌شود. به طور کلی آیفون‌های اپل از جمله گوشی‌های هوشمندی هستند که هر ساله توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به سمت و سوی خود جلب می‌کنند وافراد زیادی برای رونمایی از نسخه‌های جدید آن لحظه‌شماری خواهند کرد.

به گزارش کلیک، اپل در طراحی آیفون 7 از اسپیکرهای دوبل استفاده می‌کند. به بیان دیگر آیفون 7 اپل احتمالا به دو اسپیکر مجهز می‌شود و بدین صورت قابلیت و کیفیت پخش صوتی دستگاه به شکل محسوسی افزایش خواهد یافت. اما تجهیز آیفون جدید اپل به یک اسپیکر مجزا نیازمند فضایی است که قطعه سخت افزاری مربوط به آن در این قسمت جاسازی شود! به نظر شما اپل اسپیکر ثانویه آیفون 7 را در کدام قسمت از بدنه دستگاه جاسازی می‌کند؟

بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا اپل این اسپیکر را در بخش زیرین پنل جلویی دستگاه جاسازی کرده و در واقع قطعه سخت افزاری مربوط به آن را جایگرین قطعه سخت افزاری مربوط به سوکت هندزفری آیفون 7 می‌کند. همانطور که می‌دانید آیفون 7 از سوکت 3.5 میلیمتری هندرفری بهره‌مند نمی‌شود و اپل قصد دارد که این سوکت را از طراحی آیفون جدیدش حذف کند. بنابراین به جای این سوکت یک اسپیکر ثانویه را در آیفونش تعبیه می‌کند. احتمالا هر دو اسپیکر آیفون 7 در بخش پایین دستگاه تعبیه می‌شوند.

علاوه بر این موضوع گفته شده که آیفون 7 اپل به همراه هندفزی بلوتوث عرضه می‌شود. این موضوع در حالیست که پیش از این گفته می‌شد این محصول از هندزفری کابلی سازگار با پورت لایتنینگ بهره‌مند خواهد شد. در حال حاضر اپل در قبال این خبرهای منتشر شده عکس‌العملی از خود نشان نداده است، اما ظاهرا آیفون 7 اپل از اسپیکرهای دوبل بهره‌مند می‌شود و قابلیت پخش صوتی مطلوب‌تری را به همراه خواهد داشت. البته این موضوع شاید برای بخش کثیری از کاربران اهمیت چندان زیادی نداشته باشد.

منبع: phonearena

ارسال نظر