نسخه PC بازی Quantum Break تایید شد

عرضه بازی Quantum Break برای رایانه های شخصی مدتیست در سراسر فضای مجازی خبر ساز شده است! تا به امروز شایعه ها و خبرهای زیادی در این خصوص منتشر شده که نمی توانستیم به این خبرها اعتماد کنیم. دو هفته گذشته سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در برزیل، رده بندی سنی نسخه پی سی بازی Quantum Break را اعلام کرد که بلافاصله این اطلاعات از خروجی وب سایت سازمان، حذف شد. سرانجام انتظارت به پایان رسید و بر اساس تازه ترین خبر، عنوان انحصاری کنسول ایکس باکس وان یعنی بازی Quantum Break برای رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نیز منتشر خواهد شد. این خبر توسط استودیوی Remedy Entertainment و کمپانی مایکروسافت تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه PC بازی Quantum Break تایید شد

دو هفته گذشته سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در برزیل، رده بندی سنی نسخه پی سی بازی Quantum Break را اعلام کرد که بلافاصله این اطلاعات از خروجی وب سایت سازمان، حذف شد. سرانجام انتظارت به پایان رسید و بر اساس تازه ترین خبر، عنوان انحصاری کنسول ایکس باکس وان یعنی بازی Quantum Break برای رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نیز منتشر خواهد شد. این خبر توسط استودیوی Remedy Entertainment و کمپانی مایکروسافت تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش استودیوی Remedy Entertainment تایید کرد که بازی Quantum Break برای رایانه های شخصی همزمان با نسخه ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین کمپانی مایکروسافت با این کار، نشان داد که بیشتر عناوین انحصاری ایکس باکس وان برای پلتفرم پی سی نیز منتشر می شود. از جمله عناوینی که قرار است برای این دو پلتفرم منتشر شود، می توان به سه بازی ReCore, Sea of Thieves و Fable Legends اشاره کرد.

علاوه بر این، خوشبختانه سازندگان این عنوان مورد انتظار، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Quantum Break را مشخص کردند. بر اساس این اطلاعات، برای اجرای بازی Quantum Break باید از آخرین سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز 10 شخصت و چهار بیتی استفاده کنید. پردازنده اصلی سیستم شما باید حداقل Intel Core i5-4460, 2.70GHz و یا AMD FX-6300 باشد تا بازی از نظر پردازش و محاسبات بدون هیچ مشکلی اجرا شود. میزان رم کامپیوتر شخصی شما باید 8 گیگابایت باشد و برای نصب این بازی به 55 گیگابایت فضا احتیاج خواهید داشت. پردازنده گرافیکی سیستم باید حداقل توان تولید قدرتی مشابه کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 760 و AMD Radeon R7 260x را داشته باشد. همچنین کارت گرافیک باید از نسخه دایرکت ایکس 12 پشتیبانی کند و در غیر این صورت، قادر به تجربه این بازی نخواهید بود. بر اساس این گفته ها، نسخه پی سی بازی Quantum Break سیستم قدرتمندی می خواهد و گویا گیمرها و پی سی بازها را به چالش خواهد کشاند. در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Quantum Break:

  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • CPU: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
  • RAM: 8 GB
  • VRAM: 2 GB
  • HDD: 55 GB available space
  • DX: DirectX 12

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Quantum Break:

  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • CPU: Intel Core i7 4790, 4GHz or AMD equivalent
  • GPU: NVIDIA GeForce 980 Ti or AMD Radeon R9 Fury X
  • RAM: 16 GB
  • VRAM: 6 GB
  • HDD: 55 GB available space
  • DX: DirectX 12

بروز رسانی خبر:

در وب سایت رسمی بازی Quantum Break توضیح داده شده است که کاربرانی که نسخه ایکس باکس وان بازی Quantum Break را پیش خرید کرده اند، در زمان انتشار بازی، نسخه دیجیتالی رایانه های شخصی ویندوز 10 را به صورت رایگان هدیه خواهند گرفت. این پیشنهاد تا تاریخ 4 آپریل ادامه خواهد داشت. بنابراین این فرصت طلایی را از دست ندهید و با پیش خرید نسخه کنسول Xbox One بازی، نسخه Windows 10 را به رایگان دریافت کنید. همچنین استودیوی رمدی اینترتیمنت قابلیت انتقال سیو بین این دو نسخه را فراهم کرده اما خبری از قابلیت cross-platform نیست.

http://static1.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3004847-xbox.png

در گذشته کمپانی مایکروسافت از باندل Quantum Break کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرد. این باندل شامل یک دستگاه ایکس باکس وان به رنگ سفید همراه با 500 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه فیزیکی بازی Quantum Break و نسخه فیزیکی بازی Alan Wake می باشد. در حال حاضر با پیش خرید این کنسول، می توانید در تاریخ 5 آپریل این باندل را در دست داشته باشید.

کمپانی رمدی اینترتیمنت به صورت رسمی اعلام کرد کاربرانی که باندل Quantum Break کنسول ایکس باکس وان را پیش خرید کرده اند، در زمان انتشار این باندل بازی Alan Wake American Nightmare را به صورت دیجیتالی دریافت خواهند کرد. بازی Alan Wake American Nightmare به کمک قابلیت backwards compatibility برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار می گیرد.

استودیوی Remedy Entertainment، خالق بازی Alan Wake و دو نسخه اول بازی مکس پین در حال توسعه و ساخت بازی جدیدی به نام Quantum Break هستند. زمان به زندگی ما انسان ها معنی داده و اگر این زمان نباشید، بسیاری از اتفاق ها بی معنی خواهند بود! اگر بتوانیم زمان را متوقف کنیم، صد در صد از بروز بسیاری از اتفاقات جلوگیری خواهیم کرد. این ایده اصلی استودیوی رمدی اینترتیمنت در بازی Quantum Break است. داستان بازی از اینجا شروع می شود که همه انسان ها علم و دانش بسیار زیادی دارند. بدون شک در این صورت انسان ها با یکدیگر برای بدست آوردن مقام و ثروت با یکدیگر به جنگ می پردازند. قدرت شما در این بازی علاوه بر سلاح، زمان نیز است. در واقع قدرت اصلی شما در بازی Quantum Break تسخیر زمان خواهد بود. اگر بتوانید زمان را تسخیر کنید، چه اتفاق هایی رخ خواهد داد؟ بر اساس آخرین اطلاعات و خبرهای منتشر شده، بازی Quantum Break در تاریخ ۵ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی بی نظیر Quantum Break چیست؟ نظر شما در خصوص نسخه پی سی بازی Quantum Break چیست؟ شما این بازی را بر روی کدام پلتفرم تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر