سیستم ضد تقلب بازی Battlefield 4 آپدیت شد

ممکن است فکر کرده باشید که بخاطر عرضه نسخه پنجم بازی Battlefield، نسخه چهارم آن فراموش می شود و سازندگان از این نسخه پیشتیبانی نخواهند کرد. اما این طرز فکر شما کاملا اشتباه می باشد چرا که مدتی پیش سازندگان فرانچایز بتلیفلد یعنی استودیوی دایس و کمپانی الکترونیک آرتز بروز رسانی جدیدی برای بازی Battlefield 4 منتشر کرده اند تا جلو هرگونه تقلب و دزدی را بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم ضد تقلب بازی Battlefield 4 آپدیت شد

اما این طرز فکر شما کاملا اشتباه می باشد چرا که مدتی پیش سازندگان فرانچایز بتلیفلد یعنی استودیوی دایس و کمپانی الکترونیک آرتز بروز رسانی جدیدی برای بازی Battlefield 4 منتشر کرده اند تا جلو هرگونه تقلب و دزدی را بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش رسانه کلیک، مدتی پیش کمپانی الکترونیک آرتز بروز رسانی جدیدی را بخاطر جلوگیری از تقلب و افزایش امنیت سیستم ضد تقلب در بازی Battlefield 4 منتشر کرده است. این بروز رسانی برای سرورهای بازی منتشر شده اند و بنا به ادعای استودیوی دایس، تمامی سرورهای بازی Battlefield 4 این بروز رسانی را دریافت کردند و باید جلوی تقلب در بازی را بگیرند.

همان طور که اطلاع دارید، در بازی های مولتی پلیر و آنلاین برخی از کاربران و گیمرها برای به دست آوردن امتیاز، مقام، پول، سلاح و... در بازی تقلب می کنند و با کدها یک باره صاحب چنین مواردی می شوند. در این صورت برخی از گیمرها خواستار عدالت در بازی هستند و می خواهند از بازی نهایت لذت را ببرند. بنابراین بخاطر وجود متقلب ها در عناوین ویدویی، لذت بازی را کاهش می یابد و به همین علت گیمرها ناراضی شده و ارزش آن بازی کمتر و کمتر می شود. کمپانی های سازنده بازی های آنلاین، همیشه سعی کردند جلو هرگونه تقلب در بازی را بگیردند و با ارائه بروز رسانی ها، عدالت را به بازی بیاورند.

وب سایت معتبر و بزرگ B4Central مدتی پیش در پستی اعلام کرد که پنجاه و ششمین بروز رسانی سروری بازی Battlefield 4 منتشر گردیده تا سیستم امنیتی بازی و سیستم ضد تقلب را بهبود دهد. امیدوار هستیم که این بروز رسانی به درستی عمل کرده و از هرگونه تقلب در بازی جلوگیری کند. قطعا در این صورت گیمرها از تجربه خودشان لذت خواهند برد.

متاسفانه استودیوی بزرگ دایس از انتشار جزئیات زیاد از این بروز رسانی خودداری کرده و تنها در بیانیه ای در خصوص این آپدیت اعلام کرد:

بروز رسانی های امنیتی برای سرور بازی Battlefield 4

سرورهای بازی پرطرفدار و پر مخاطب Battlefield 4 از دیروز شروع به دریافت این بروز رسانی کردند و بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمامی سرورها و تمامی پلتفرم ها باید این بروز رسانی را تاکنون دریافت کرده باشند.

اگرچه عنوان Battlefield 4 یک عنوان قدیمی ترقی می شود، اما همچنان استودیوی دایس از بازی خود پشتیبانی می کند و گویا این عنوان، یک بازی مهم برای استودیوی سازنده به حساب می آید و به همین خاطر بر روی سیستم ضد تقلب و امنیتی بازی سخت مشغول کار هستند.

در پایان شایان به ذکر است که بازی بی نظیر Battlefield 4 در تاریخ 29 اکتبر سال میلادی 2013 مصادف با سه‌شنبه 7 آبان سال 1392 برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی نامدار الکترونیک آرتز منتشر گردیده است. نسخه پنجم فرانچایز Battlefield نیز در حال حاضر توسط استودیوی دایس ساخته می شود و قرار است برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین رایانه های شخصی منتشر شود. تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست و طبق انتظارت، این عنوان در سال میلادی جاری وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه شما در رابطه با بروز رسانی جدید بازی Battlefield 4 چیست؟ آیا شما همچنان مشغول به تجربه بخش چند نفره این عنوان هستید؟ آیا سیستم ضد تقلب بازی نسبت به گذشته بهبود یافته است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر