جدول فروش هفتگی بریتانیا | بازگشت مقتدرانه Black Ops 3 به صدر

عنوان بی نظیر Call of Duty Black Ops 3 نتوانست به صورت متوالی به مدت هشت هفته صدرنشین جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا باشد که دلیل آن به عنوان Lego Marvel Avengers باز می گردد! اگر جدول هته گذشته پرفروش ترین بازی های بریتانیا را مشاهده کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بازی Lego Marvel Avengers در زمان عرضه توانست صدرنشین این جدول شود و به صدرنشینی بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 پایان دهد. گویا این روند در هفته جاری ادامه پیدا نکرد و عنوان کال اف دیوتی بلک اپس 3 به صدر این جدول بازگشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | بازگشت مقتدرانه Black Ops 3 به صدر

اگر جدول هته گذشته پرفروش ترین بازی های بریتانیا را مشاهده کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بازی Lego Marvel Avengers در زمان عرضه توانست صدرنشین این جدول شود و به صدرنشینی بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 پایان دهد. گویا این روند در هفته جاری ادامه پیدا نکرد و عنوان کال اف دیوتی بلک اپس 3 به صدر این جدول بازگشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش رسانه کلیک، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت معتبر چارت ترک، عنوان محبوب و پرفروش Call of Duty Black Ops 3 به صدر جدول بازگشته و به صدرنشینی بازی Lego Marvel Avengers پایان داده است. میزان فروش این عنوان بی نظیر در هفته ای که گذشت با 11 درصد افزایش رو به رو بوده و به همین خاطر در صدر قرار گرفت. بازی جدید Lego Marvel Avengers نیز که در هفته اول انتشار خود صدرنشین بود، در این هفته با 41 درصد افت فروش مواجه شد و به همین خاطر در رده دوم جدول قرار گرفت. در رده سوم این جدول، بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 قرار گرفت. این عنوان در هفته جاری به صورت رسمی منتشر شده و در اولین هفته انتشار خود، توانسته به جایگاه بسیار خوبی دست یابد.

به خاطر عرضه بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 ، عناوین هفته گذشته با یک پله سقوط مواجه شدند و در رده چهارم جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا، بازی پرطرفدار فیفا 16 قرار گرفت. بازی های بزرگ دیگری همچون Tom Clancy's Rainbow 6: Siege که هفته گذشته در رده چهارم جدول قرار داشت، با یک پله سقوط به رده پنجم آمد.

در رده ششم جدول نیز بازی خارق العاده Grand Theft Auto V توانست جایگاه خود را حفظ کند و نسبت به هفته گذشته ثابت بماند. عنوان Star Wars: Battlefront که در زمان عرضه توانست برای چند هفته متوالی در رده دوم این جدول قرار بگیرد، در هفته جاری با افت فروش زیادی رو به رو شد و به همین منظور با 2 پله سقوط، در رده هفتم جدول قرار گرفت. عنوان Just Cause 3 که هرگز نتوانست انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده کند، با یک پله سقوط در رده هشتم جدول جا گرفت.

تغییرات اساسی به رده نهم جدول باز می گردد به طوری که عنوان Assassin's Creed: Syndicate در زمان عرضه هرگز طعم صدرنشینی را نچشید، از رده بیستم به رده نهم جدول صعود کرد. بر اساس آمار و گزارش ها، این بازی در این هفته با 78 درصد افزایش فروش رو به رو شده است. البته فروش زیاد بازی اساسین کرید سیندیکیت بخاطر فروش ویژه کمپانی یوبی سافت است که با تخفیف های شگفت انگیز، گیمرهای زیادی به خرید این عنوان وسوسه شدند.

عنوان Minecraft: Story Mode نیز با دو پله صعود، خود را به لیست 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا رساند و توانست نام خود را در این جدول به ثبت برساند.

در زیر می توانید جدول ۴۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: 6 فبریه سال میلادی ۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. LEGO MARVEL AVENGERS
  3. NARUTO SHIPPUDEN: ULTIMATE NINJA STORM 4
  4. FIFA 16
  5. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  6. GRAND THEFT AUTO V
  7. STAR WARS BATTLEFRONT
  8. JUST CAUSE 3
  9. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  10. MINECRAFT: STORY MODE
  11. DIGIMON STORY: CYBER SLEUTH
  12. LEGO JURASSIC WORLD
  13. DESTINY: THE TAKEN KING
  14. MINECRAFT: XBOX EDITION
  15. FALLOUT 4
  16. WOLFENSTEIN: THE OLD BLOOD
  17. DISNEY INFINITY 3.0
  18. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  19. RESIDENT EVIL ORIGINS COLLECTION
  20. XCOM 2
  21. HALO 5: GUARDIANS
  22. THE ELDER SCROLLS ONLINE
  23. BATTLEFIELD 4
  24. FORZA MOTORSPORT 6
  25. LIFE IS STRANGE
  26. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  27. RISE OF THE TOMB RAIDER
  28. JUST DANCE 2016
  29. NEED FOR SPEED
  30. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  31. LEGO DIMENSIONS
  32. WWE 2K16
  33. FOOTBALL MANAGER 2016
  34. GRAVITY RUSH REMASTERED
  35. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  36. THE SIMS 4
  37. DYING LIGHT
  38. TERRARIA
  39. CALL OF DUTY: ADVANCED WARFARE
  40. SÉBASTIEN LOEB RALLY EVO

بازی جدید Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 که توسط کمپانی Bandai Namco Entertainment در تاریخ 4 فبریه سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد، نتوانست رضایت گیمرها و منتقدان را جلب کند و شاهد کسب نمرات ضعیف این بازی بودیم.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا چیست؟ آیا در هفته آینده همچنان بازی Call of Duty: Black Ops 3 صدرنشین خواهد بود و یا عناوین جدید صاحب این جایگاه خواهند شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر