آپدیت جدید Rainbow Six Siege مشکلات بازی را بیشتر می کند!

هر کدام از بازی های ویدیویی دارای باگ ها و مشکلات خاصی هستند. سازندگان بازی های ویدیویی برای برطرف کردن این باگ ها و مشکلات، بروز رسانی هایی را عرضه می کند اما هیچ کدام از آن ها با انتشار آپدیت ها، مشکلات بازی را زیاد نمی کنند. در کمال ناباوری، مدتی پیش استودیوی سازنده بازی Rainbow Six Siege، بروز رسانی جدیدی را برای این عنوان محبوب منتشر کرد که این بروز رسانی بجای برطرف کردن مشکلات، مشکلات جدید و زیادی را به بازی اضافه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت جدید Rainbow Six Siege مشکلات بازی را بیشتر می کند!

در کمال ناباوری، مدتی پیش استودیوی سازنده بازی Rainbow Six Siege، بروز رسانی جدیدی را برای این عنوان محبوب منتشر کرد که این بروز رسانی بجای برطرف کردن مشکلات، مشکلات جدید و زیادی را به بازی اضافه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش رسانه کلیک، در این هفته کمپانی بزرگ یوبی سافت بروز رسانی شماره 2.0 بازی Rainbow Six Siege را برای تمامی پلتفرم ها منتشر کرد. این بروز رسانی که با هدف رفع مشکلات بازی منتشر گردیده بود، مشکلات بزرگ دیگری را به بازی اضافه کرده که در گذشته شاهد چنین مشکلاتی نبودیم و همین علت باعث شده که از لذت تجربه این بازی کاسته شود.

در حال حاضر اگر به انجمن های بازی وب سایت های خارجی مانند sub-Reddit مراجعه کنید، قطعا کامنت ها و نارضایتی های گیمرها و کاربران این بازی را خواهید دید. در صفحه بازی Rainbow Six Siege وب سایت معتبر sub-Reddit بسیاری از کاربران لیست باگ ها و مشکلات جدید را نوشته اند و برخی از این کاربران گزارش هایی را برای کمپانی یوبی سافت ارسال کرده اند تا سازندگان بازی به سرعت این مشکلات را برطرف کرده و بازی به حالت قبلی خود باز گردد.

طرفداران و بازی بازها در رسانه بزرگ یوتی یوب و سایر وب سایت های این حوزه اقدام به انتشار ویدیوها و تصاویر GIF کرده اند تا باگ ها و مشکلات این بروز رسانی را به نمایش بگذارند.

سه مشکل بزرگ و اساسی که پس از نصب این بروز رسانی در بازی Rainbow Six Siege پدید می آید، عبارت اند از:

  • پس از چندین بار تعویض سلاح، ضربات چاقو اثر نمی کند و شخص مورد نظر کشته نمی شود
  • مدل گیمرها در این بازی در حالت T قفل شده و رقیبان و دشمنان نمی توانند از جهت درست و صحیح بازی بازها را متوجه شوند
  • بازی نمی تواند آسیب وارد شده به حریفتان را حساب کند و هر از گاهی خالی کردن یک خشاب کامل نیز نمی تواند فرد مورد نظر را به قتل برساند

البته تمامی مشکلات جدید فقط به سه مورد بالا ختم نمی شود و مشکلات بسیاری زیادی پس از نصب این بروز رسانی به بازی اضافه شده است. جالب این جاست که هنوز مشکلات قدیمی در بازی حضور دارند و هنوز باگ هایی در بازی مشاهده می شود که از زمان لانچ این بازی، برطرف نشده اند. متاسفانه در این بروز رسانی مشکلات Nitro Glitch و teleport که همیشه باعث نارضایتی گیمرها بوده، رفع نشده و گویا طبق گزارش های منتشر شده توسط کاربران این بازی، بیشتر نیز شده اند. هنوز مشخص نیست که هدف کمپانی یوبی سافت از انتشار این بروز رسانی چه بوده است!

rainbow_six_siege_new_screen_5

کمپانی بزرگ یوبی سافت سریع دست به کار شده و در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که اواسط ماه فبریه سال میلادی جاری بروز رسانی جدیدی را منتشر خواهد تا مشکلات گزارش داده شده توسط کاربران را برطرف کند. با این حال باز نمی توانیم به این پچ جدید امیدوار باشیم چرا که ممکن است در بروز رسانی جدید بازی Rainbow Six Siege، باز هم مشکلات جدیدی به بازی اضافه شود.

اگر این روزها بازی Rainbow Six Siege را تجربه می کنید و از مشکلات جدید و باگ های زیاد آن رنج می برید، بهتر است کمی صبر پیشه کنید تا بروز رسانی جدیدی برای این بازی توسط کمپانی یوبی سافت منتشر شود.

در پایان خبر لازم است بدانید که بازی بی نظیر Tom Clancy's Rainbow Six Siege در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن) و همچنین کامپیوترهای شخصی توسط یوبی سافت منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی رقابتی را تجربه کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بروز رسانی جدید بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege چیست؟ آیا شما هم با این مشکلات جدید و اساسی رو به رو شده اید؟ علاوه بر موراد بالا شاهد اضافه شدن چه مشکلی به بازی هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر