احتمال رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید گوگل در سال 2016

بنا به تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا شرکت گوگل در پی رونمایی و عرضه یک هدست واقعیت مجازی جدید در سال 2016 میلادی است.

احتمال رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید گوگل در سال 2016

هم اکنون میزان استقبال کابران از این تکنولوژی و هدست‌های واقعیت مجازی یا Virtual Reality فوق‌العاده بوده است. در حال حاضر شرکت‌هایی همچون سونی، سامسونگ، فیسبوک، نینتندو و ... در این زمینه فعالیت دارند و هدست‌های اختصاصی خود را روانه بازار کرده‌اند. کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی هم در جریان نمایشگاه CES 2016 از هدست واقعیت مجازی جدی و اختصاصی خود رونمایی کرد. اما حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد رونمایی و عرضه یک هدست واقعیت مجازی جدید در سال 2016 را دارد. گفته شده که بدین منظور گوگل تیمی از بهترین مهندسین خود را جمع‌آوری کرده تا هدست واقعیت مجازی جدیدش را از هر نظر با بهترین کیفیت ممکن طراحی کند.

به گزارش کلیک، مدیریت تیم مهندسین حرفه‌ای گوگل بر عهده آقای کلی باوور (Clay Bavor) است. هدست واقعیت مجازی جدید گوگل احتمالا پیشرفت‌های چشمگیری را در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی ایجاد می‌کند. این هدست نسبت به هدست Cardboard که نسخه‌ای ساده از هدست‌های واقعیت مجازی است، بسیار پیشرفته‌تر بوده و ظاهرا دریچه‌ای رو به آینده تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد بود. با این وجود هنوز به طور دقیق اشاره‌ای به جزئیات این موضوع نشده و خود شرکت گوگل هم به طور رسمی در قبال این موضوع عکس‌العملی نشان نداده است.

هنوز به زمان دقیق رونمایی از این هدست واقعیت مجازی نیز اشاره‌ای نشده، اما شاید در کنفرانس Google I/O امسال گوگل اطلاعاتی در رابطه با این محصول ارائه شود. بدون تردید همگی ما برای شنیدن اخبار مرتبط با هدست واقعیت مجازی جدید گوگل و قابلیت‌های منحصر به فرد آن لحظه‌شماری می‌کنیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر