ایموجی های «اندروید 9 پای» طراحی بسیار جذابی دارد!

رسانه کلیک - دیروز اندروید پای به صورت رسمی برای گوشی های پیکسل عرضه شد. برخی از ایموجی های اندروید 9 پای جدید و بعضی از آن ها بازطراحی شده اند.

ایموجی های «اندروید 9 پای» طراحی بسیار جذابی دارد!

گوگل به تازگی نسخه نهایی اندروید 9 را با نام اندروید پای در اختیار کاربران گوشی های پیکسل قرار داده است ( اندروید 9 با نام اندروید پای برای گوشی های گوگل پیکسل عرضه شد ). این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل با بهبودهایی همراه بوده و تجربه کاربری بهتری را برای علاقه مندان به اندروید به همراه دارد.

برخی از ایموجی های اندروید 9 پای بازطراحی شده اند؛ با این حال گوگل برای این نسخه از سیستم عامل موبایل خود 157 شکلک جدید در نظر گرفته است.

در اندروید پای 6 اموجی اسمایلی جدید برای کاربران در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها برای بیان حالت خاصی به کار می روند. گوگل نحوه طراحی ایموجی اسلحه را در اندروید 9 تغییر داده است. در ایموجی های اندروید 9 پای شاهد حضور شکلک های جدید برای حیوانات هستیم.

[lightgallery images="183212,183213,183214"]

گوگل به ایموجی های غذا نیز چند شکلک جدید اضافه کرده است. از این اموجی های جدید غذا می توان به ساندویچ بیگل، کاپ کیک و انبه اشاره کرد.

انتظار می رود در آینده شرکت های مختلف برنامه های خود برای عرضه این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای محصولاتشان اعلام کنند ( بروزرسانی اندروید 9 پاییز امسال برای برخی گوشی های نوکیا منتشر می‌شود ).

ارسال نظر